Rihanna, în luptă cu Victoria’s Secret
Celebra cântăreață Rihanna a devenit și creatoare de modă, ea profitând de vizibilitatea oferită de Săptămâna Modei de la New York pentru a face din prezentarea colecţiei sale un eveniment mondial.
Artista din Barbados şi-a demonstrat deja anul acesta apetitul faţă de creaţiile vestimentare, dar şi simţul afacerii prin lansarea firmei sale Fenty, sub egida grupului LVMH.
Rihanna nu a renunţat însă, nici pe departe, la marca sa independentă de lenjerie Savage, a cărei primă prezentare a avut loc anul trecut to la Săptămâna Modei de la New York.
Căutând vizibilitate şi profitând de anularea showului de anul viitor al casei Victoria’s Secret, „RiRi” a organizat un spectacol grandios, filmat pentru platforma Amazon şi care va fi difuzat în exclusivitate la 20 septembrie. Dând dovadă de abilitate, Rihanna a profitat şi de criticile adresate firmei Victoria’s Secret, acuzată de obsesia sa faţă de manechinele prea slabe şi vizând un public redus. Afişând rotunjimi îndrăzneţe şi ondulaţii frenetice, firma Savage a adus un aer proaspăt sectorului şi a pozat într-un punct de reper legitim al lenjeriei actuale.
Cu accente de revistă burlescă şi concert monumental, Rihanna a adus pe podium trupa de rap Migos şi pe cântăreaţa Halsey, printre alţi artişti, alături de top-modelele Gigi Hadid, Cara Delevingne şi Bella Hadid.