Share

LVMH Watch Week 2021: Noutăți spectaculoase de la Hublot, Zenith și Bvlgari

În perioada 25 – 29 ianuarie trei mărci celebre – Hublot, Zenith și Bvlgari – aparținând grupului LVMH au prezentat online cele mai noi piese din propriile colecții în cadrul LVMH Watch Week 2021.

Cum pandemia continuă să creeze mari probleme industriei ceasurilor ținând la distanță clienții obișnuiți să vadă cu proprii ochi piesele înainte de a le cumpăra, divizia de ceasuri a marelui grup LVMH (Louis Vuitton – Moët – Hennessy) a ales să-și prezinte noutățile în cadrul unui eveniment hibrid – online la nivel mondial și cu prezentări fizice în 15 state – denumit LVMH Watch Week.

„Am decis să ne unim forțele încă o dată pentru a prezenta forța, inovațiile și abilitățile ceasornicarilor noștri. LVMH Watch Week s-a dovedit a fi o întâlnire importantă pentru industria din care facem parte”, a declarat Stéphane Bianchi, CEO al diviziei de ceasuri și bijuterii din grupul LVMH.

Simbioză bijuterii – haute horlogerie Bvlgari la LWMH Watch Week 2021

Cu fiecare dintre cele trei case producătoare de ceasuri având propriile direcții de dezvoltare, Jean-Christophe Babin, CEO-ul Bvulgari, a ținut să notează că noile creații ale mărcii sale exprimă filosofia „Estetica Della Meccanica”.

„Spiritul nostru unic este ancorat în savoir-faire și măiestrie, în bijuterii cu modele iconice și îndrăznețe, îmbinând rădăcinile italiene ale ADN-ului nostru cu experiența elvețiană incomparabilă”, a declarat Jean-Christophe Babin.

Printre piesele de frunte prezentate der Bvlgari la ediția din 2021 a LVMH Watch Week se numără ceasurile de damă Serpenti Spiga, Diva’s Dream Peacock și Octo Finissimo.

Primul dintre acestea, iconicul „șarpe” al Bvlgari, a fost declinat în trei piese din aur galben, aur roz și diamante. În cazul mult-așteptatului Serpenti Spiga, valoarea incontestabilă a designului și măiestriei maeștrilor ceasornicari și bijutieri a fost scoasă în evidență de cele mai mult de 800 de diamante prezente pe carcasă și de safirul albastru încrustat în coroană.

Chiar mai spectaculos, noul Diva’s Dream Peacock Tourbillon Lumière are un cadran skeletonizat care ascunde calbrul BVL 208. Acesta asigură o rezervă de putere de 64 de ore. Ceasul este produs în doar 10 piese fiecare având un preț de 143.000 de dolari.

Arta fuziunii Hublot și performanța Zenith

În timp ce Bvlgari a uimit prin îmbinarea măiastră a bijuteriilor cu ceasornicăria, colegii de la Hublot au continuat să exploreze conceptul „Art of Fusion”. Astfel au scos la lumină impresionantele Big Bang Unico Integral Ceramic, Big Bang One Click 33mm și Big Bang Tourbillon Automatic Orange Sapphire.

La fel, cei de la Zenith au mizat pe tehnologia inovatoare combinată cu tradiția în materie de exactitate și performanță. Printre piesele care au ținut capul de afiș la LWMH Watch Week 2021 s-au numărat Chronomaster Sport, Chronomaster Revival A385, DEFY 21 Urban Jungle și Pilot Type 20 Chronograph Silver.

Chiar dacă manufactura Tag Heuer a lipsit de la LWMH Watch Week 2021 fără multe explicații trebuie menționat că divizia „Bijuterii și Ceasuri” a LVMH reunește șapte case celebre – Chaumet, Tiffany, Fred, Bvlgari, Hublot, Zenith șoi Tag Heuer – a realizat anul trecut vânzări de 3,3 miliarde de euro.

Bvlgari Divas’ Dream Peacock Tourbillon Lumière 2021
Bvlgari Divas’ Dream Peacock Tourbillon Lumière 2021

Citește și:

Leave a Comment