Share
Vuitton, Chanel și Hermes conduc clasamentul mărcilor de lux în Best Global Brands 2021

Vuitton, Chanel și Hermes conduc clasamentul mărcilor de lux în Best Global Brands 2021

Stabilitatea din clasamentul general Interbrand – Best Global Brands 2021 se menține și în domeniul luxului. Ca și în 2020, mărcile de top sunt Vuiton, Chanel și Hermes.

După un 2020 dificil, în care mărcile de lux – cu excepția Hermes – au înregistrat scăderi în clasamentul Interbrand – Best Global Brands, 2021 readuce majoritatea brandurilor din acest segment pe un trend pozitiv. Aflate în anii trecuți printre liderii creșterilor, mărci de lux precum Vuitton, Chanel sau Hermes s-au mulțumit în 2021 cu creșteri sau scăderi minore.

Cea mai puternică marcă de lux din clasamentul Interbrand al celor mai valoroase mărci din lume, Louis Vuitton, a urcat de pe poziția a 17-a pe 13 grație unei creșteri a valorii cu 16% până la 36,76 miliarde de dolari. Chiar dacă o astfel de majorare a valorii nu poate fi considerată mare prin comparație cu cele ale altor mărci din clasamentul general, ea este binevenită după reculul de 2% de anul trecut.

A doua marcă din segmentul de lux prezentă în clasamentul celor mai valoroase mărci, Chanel a pierdut o poziție față de ediția din 2020 ocupăn acum locul 22. Reculul a fost generat de o scădere cu 4% a valorii, până la 22,10 miliarde de dolari.

Ultima treaptă a podiumului din segmentul mărcilor de lux este ocupată de Hermes, brand cu o creștere de 20% față de anul anterior. După ce în 2020 a fost singura marcă aflată în creștere din acest segment, acum Hermes reușește încă o majorare importantă și astfel urcă în clasamentul general de pe locul 28 până pe 23. Pentru ediția din 2021, realizatorii Interbrand – Best Global Brands 2021 au luat în calcul în cazul Hermes o valoare de 21,60 mld. USD.

Aflată pe locul 33 în clasamentul general, marca Gucci ocupă cea de-a patra poziție în secțiunea rezervată mărcilor de lux. Deși a pierdut iun loc față de clasamentul din 2020, Gucci a înregistrat o creștere cu 6% a valorii, până la 16,65 mld. USD.

Citește și:
– An dificil pentru mărcile de lux în Interbrand – Best Global Brands 2020

Cartier este marca aflată în acest an, ca și în 2020, pe poziția a cincea în secțiunea mărcilor de lux și pe locul 73 în clasamentul general. Cunoscuta casă de produse de lux a înregistrat o valoare de 8,16 mld. USD, în creștere cu 9% față de anul anterior.

Pe următoarele locuri în segmentul mărcilor de lux din ediția din 2021 a Interbrand – Best Global Brands se află, în ordine, Dior (7,02 mld. USD), Tiffany & Co. (5,48 mld. USD), Prada (5,41 mld. USD) și Burberry (5,19 mld. USD).

Citește și:

Leave a Comment