Share
Recordul din primul trimestru oferă premisele ca BMW Group să livreze peste 100.000 de automobile electrice în 2021

Recordul din primul trimestru oferă premisele ca BMW Group să livreze peste 100.000 de automobile electrice în 2021

BMW Group a livrat clienţilor în primele trei luni ale lui 2021 un total de 636.606 automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce, volum corespunzător unei creșteri cu +33,5%, dar și unui record istoric.

În ianuarie – martie 2021, BMW Group şi-a crescut vânzările faţă de anul anterior în toate regiunile importante ale lumii, toate mărcile grupului înregistrând creşteri ale livrărilor la nivel mondial.

„Ne-am continuat ritmul de creştere în primul trimestru al acestui an, vânzând mai multe automobile decât oricând în această perioadă. Acest maxim istoric al vânzărilor subliniază obiectivele noastre ambiţioase de creştere pentru întregul an. Performanţa noastră de vânzări a fost sporită în special de cererea puternică pentru automobilele noastre electrificate. În ultimele trei luni, ne-am dublat vânzările globale de automobile electrificate (electrice şi plug-in hybrid) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest lucru ne oferă poziţia de a livra peste 100.000 de automobile complet electrice anul acesta, cu cel puţin un milion de maşini electrificate pe şosele în total până la sfârşitul acestui an”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări.

Vânzările de automobile electrificate au crescut de peste două ori

Marca BMW a livrat 560.543 de automobile către clienţi (+36,2%) în primul trimestru al acestui an. Principalii factori care au contribuit la succesul vânzărilor din primul trimestru al mărcii au fost popularitatea ridicată a modelelor X în rândul clienţilor (246.068 unităţi, +36,5%), precum şi creşterile de livrări ale noului BMW Seria 5 (43,0%), model de mare volum, şi ale bestsellerului BMW Seria 3 (43,6%).

Cu 70.207 unităţi vândute în primul trimestru al anului, vânzările globale de automobile PHEV (hibride cu încărcare la priză), cât şi 100% electrice ale BMW Group s-au mărit de peste două ori – demonstrând încă o dată importanţa mobilităţii electrice pentru companie.

Cu BMW iX3, care tocmai a fost lansat în Europa acum câteva săptămâni, BMW i3 şi Mini Cooper SE, grupul BMW oferă o gamă puternică de automobile complet electrice cărora li se vor alătura pe parcursul anului BMW iX şi BMW i4.

În acest context, BMW Group creşte semnificativ ritmul extinderii mobilităţii sale de electrice şi intenţionează să aibă pe șosele din 2023 în jur de 12 modele complet electrice. Mai mult chiar, tot până în 2023, BMW Group va avea cel puţin un model complet electric în aproximativ 90% dintre segmentele de piaţă pe care activează.

Totodată, până în 2025, BMW Group intenţionează să-şi crească vânzările de modele complet electrice cu o medie de peste 50% pe an – de peste zece ori numărul unităţilor livrate în 2020. BMW Group se aşteaptă ca automobilele complet electrice să reprezinte cel puţin 50% din vânzările sale globale în 2030. În următorii aproximativ zece ani, BMW Group intenţionează să aibă în total aproximativ 10 milioane de automobile complet electrice pe şosele.

Până la începutul anilor 2030, Mini va fi primul brand BMW Group cu o gamă de produse exclusiv 100% electrică. Ca brand global pur electric, Mini va continua să aibă o amprentă în toate regiunile majore ale lumii. În primul trimestru al anului 2021, un total de 74.683 de automobile ale mărcii britanicve aparținând grupului BMW au fost livrate clienţilor

Rolls-Royce Motor Cars a înregistrat cel mai bun rezultat din primul trimestru în istoria de 116 ani, cu 1.380 de automobile livrate clienţilor (+61,8%). Acest rezultat depăşeşte recordul anterior stabilit în 2019.

954 de mașini BMW înmatriculate în România

În România, BMW a reuşit o evoluţie pozitivă, în contextul contractării generale a pieţii, cu un total de 954 înmatriculări, reprezentând un plus de 14,5% faţă de anul precedent. Mini a realizat 66 de înmatriculări în primul trimestru, ceea ce reprezintă o scădere de 29,8%. BMW Motorrad a avut de asemenea o perfromanţă excelentă, cu 166 vânzări, ceea ce reprezintă un plus de 38% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

„Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. Cu BMW suntem pe primul loc pe segmentul premium și suntem al 8-lea brand la nivelul întregii pieţe, cu o cotă de piaţă record. Performanţa arată că avem un portofoliu excelent de modele, echilibrând o gamă largă de automobile electrificate, electrice și hibrid plug-in, cu versiuni pe motorină și benzină foarte economice și curate. Ne îmbunătățim constant eforturile de electrificare și luăm deja comenzi pentru noul nostru model electric ofensiv: BMW iX3, BMW iX și BMW i4. MINI şi BMW Motorrad au de asemenea toate perspectivele pentru o performanţă excelentă în acest an”, a declarat Josef Reiter, director general al BMW Group România.

Citește și:

Leave a Comment