Share

Proprietarul Reserved, Mohito, House, Cropp şi Sinsay investește 430 mil. euro în extindere, inclusiv online

Retailerul de îmbrăcăminte LPP din Polonia a anunţat că intenţionează să-şi majoreze cheltuielile în perioada 2019 – 2020 şi să-şi extindă afacerea online.

Proprietarul brandurilor Reserved, Mohito, House, Cropp şi Sinsay, compania poloneză LPP, va cheltui 200 de milioane de euro în 2019 şi alte 230 mil. euro în 2020, în noi magazine, inclusiv online. „Planurile noastre ambiţioase de dezvoltare şi de promovare a ideilor creative poloneze peste hotare, chiar pe pieţele cele mai căutate, reprezintă direcţia potrivită pentru operaţiunile noastre”, a afirmat directorul general Marek Piechocki.

Compania s-a extins pe noi pieţe şi anul acesta vrea să intre în Finlanda şi în Bosnia – Herţegovina, dar şi să lanseze un magazin online pentru toţi clienţii din UE şi Ucraina.

În timp ce condiţiile meteo favorabile au stimulat creşterea vânzărilor în primul trimestru din 2019, compania nu se aşteaptă ca avansul de 11% să se menţină şi în următoarele trimestre menținându-și obiectivul de a înregistra o majorare de până la 10%, a explicat adjunctul directorului general, Przemyslaw Lutkiewicz. „La magazinele deschise de mai mult de un an vânzările au crescut cu peste 11%, dar aceste evoluţii s-au datorat vremii mai bune decât anul trecut. Nu ne aşteptăm ca tendinţa de majorare să continue în aprilie şi mai. Ca rezultat, ne menţinem ţinta de creştere de până la 10%”, a declarat Lutkiewicz.

Compania a raportat în 2018 un profit net de 117 milioane de euro, în creştere de la 103 milioane de euro în anul precedent. LPP are magazine Reserved, Mohito, House, Cropp şi Sinsay în peste 20 de ţări de pe trei continente, inclusiv România.

©Lifenews.ro – Articolele lifenews.ro pot fi preluate în limita a 500 de caractere și doar cu acordul redacției.

Leave a Comment