Mark Zuckerberg ar putea schimba numele companiei Facebook
Compania Facebook și-ar putea schimba numele pentru a nu mai fi identificată strict cu aplicația omonimă de social-media. Anunțul urmează a fi făcut în zilele următoare.
Conform jurnaliștilor de la The Verge, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, își dorește ca firma sa să se distanțeze de aplicația de social-media cu același nume.
Pe lângă evitarea atribuirii tuturor problemelor aplicației Facebook, oficialul își dorește să repoziționeze compania astfel încât deținerea unor alte produse precum Instagram, WhatsApp sau Oculus să fie mult mai evidentă.
Anunțul oficial privind acest proces de rebranding ar trebuie să fie făcut de Zuckerberg pe 28 octombrie, la conferința anuală Connect a companiei sale, însă unele surse susțin că acesta ar putea veni chiar mai devreme, în următoarele zile.
Facebook nu ar fi prima companie cunoscută din domeniul tehnologiei care și-ar schimbat numele pentru a susține ambiții tot mai mari. În 2015 Google s-a reorganizat în totalitate ca un holding care poartă numele Alphabet, semnalând astfel că nu mai este doar un motor de căutare web, ci un conglomerat întins cu companii care produc diferite tehnologii. Și Snapchat s-a transformat în Snap Inc. în 2016.
Citește și: