Marca Renault are un nou director general în România
Odată cu reorganizarea grupului Renault, cele două mărci, cea franceză și Dacia, vor avea conduceri separate în România. Dacă pe 9 ianuarie Mihai Bordeanu a devenit Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe, iar de la 1 februarie 2021 el va deveni și Country Head Romania, conducerea mărcii Renault va fi preluată de Cecilia Tudor.
Așa cum LifeNews.ro scria încă de la începutul lui ianuarie, separarea mărcilor Dacia și Renault în cadrul grupului francez și numirea lui Mihai Bordeanu în funcția de Country Head Romania a lăsat loc unui nou director al mărcii Renault. Ei bine, astăzi, oficialii Renault au anușat că postul de director general al mărcii franceze în România îi revine Ceciliei Tudor.
De la 1 februarie, Cecilia Tudor devine director general marca Renault pentru perimetrul SEE. Numirea vine în contextul reorganizării grupului ca urmare a planului strategic, Renaulution, recent lansat de către companie, în jurul celor patru unități de business. Activitatea pentru marca Renault este gestionată la nivelul clusterului SEE. Noul responsabil al mărcii îi raportează la nivel global lui Guillaume Josselin, VP Renault Sales & Operations Europe – Maghreb și, local, lui Mihai Bordeanu, Country Head Romania.
„Noua organizare a Groupe Renault în jurul celor patru divizii, cu propria lor strategie, anunță trecerea mărcii într-o nouă etapă, axată pe tehnologie, servicii și energie curată. Într-un an dominat de o criză sanitară și o piață în scădere, Renault are argumente puternice, lider în clasamentul mărcilor importate în România și lider pe piața vehiculelor electrice. Contextul fragil actual și transformările din industrie fac din noua misiune ce mi-a fost încredințată una extrem de provocatoare. Vom continua să propunem clienților, persoane fizice și companii, game de produse dotate cu multă tehnologie și inovație, care acoperă o plajă completă de nevoi: versiuni hibride, electrice și termice”, a declarat Cecilia Tudor.
Fost director de comunicare și responsabilitate socială al Renault România
Cecilia Tudor are o experiență de 18 ani în Groupe Renault România, în comerț, marketing și comunicare pentru mărcile Dacia și Renault. A condus, pe rând, departamentele de Distribuție Comercială, Vânzări rețea, Vânzări Vehicule Electrice – Vehicule de Ocazie – Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal).
În 2017 a devenit director al Direcției Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie, iar din februarie 2020 a preluat activitatea de Comunicare și Responsabilitate Socială a companiei. Cecilia Tudor este absolventă a Academiei de Studii Economice din București. Are studii post universitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franța), și a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe.
Citește și:
– Denis Le Vot, CEO Dacia & Lada: Profilul clienților Dacia s-a schimbat. Suntem la cu totul alt nivel
– Renaulution: Viitorul Dacia, dezvăluit de șeful Renault, Luca de Meo
Ea este absolventă a Academiei de Studii Economice din București și are studii post universitare în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franța), unde a obținut o diplomă în Comerț și Management, și a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe.
Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală și Țările Baltice și sef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, contribuie la dezvoltarea rețelei de Piese de Schimb, în calitate de manager de Zona.