Hermes la Paris: eleganță sobră, piele și nuanțe pale
Casa de modă Hermes, specializată în produse vestimentare de lux, a prezentat în week-end la Paris o colecţie marcată de o eleganţă sobră, inspirată din echipamentele şi ţinutele de călărie şi în care abundă siluetele longiline şi articolele din piele.
Cocardele şi cataramele au marcat noua colecţie ultra-chic propusă de casa Hermes, alcătuită din rochii-furou, fuste-creion, pantaloni scurţi şi pantaloni lungi, mănuşi din piele.
Fustele ajung până sub genunchi şi sunt purtate cu cizme, iar pantalonii scurţi cu pantofi cu tocuri pătrate.
Casa Hermes a creat şi bluze cu guler rulat, dar şi articole inspirate din stilul salopetelor bufante, body-urilor de dresaj şi bluzelor şi jachetelor jocheilor, cu decoraţiuni plisate.
Stilul colecţiei este unul longilin, culorile sunt sobre: bej, negru, ciocolatiu, verde-oliv şi caramel, cu câteva tuşe de portocaliu şi zmeuriu.
Paleta coloristică a fost mult mai austeră în comparaţie cu aceea a colecţiei masculine Hermes, prezentată la Săptămâna Modei pret-a-porter de la Paris, luna trecută.
Noile genţi Hermes nu se mai poartă pe diagonala umăr-şold opus, ci sub braţ.
Conform Agerpres, care citează AFP, casa Hermes a înregistrat vânzări record în 2018, datorită succesului deosebit al diviziei sale de marochinărie şi unei creşteri consistente în China. Anul trecut, Hermes a avut o cifră de afaceri de 5,96 miliarde de euro.
©Lifenews.ro – Articolele lifenews.ro pot fi preluate în limita a 500 de semne și doar cu acordul redacției.