Share

Un fost director al Renault România, numit CEO global al mărcii franceze

Fabrice Cambolive va prelua, începând cu 1 februarie 2023, funcția de director executiv (CEO) al mărcii Renault

De la 1 februarie 2023, Fabrice Cambolive este numit CEO al mărcii Renault. Membru al Echipei de Management Renault Group, el va raporta lui Luca de Meo, CEO al întregului grup francez.

În noul său rol, Fabrice Cambolive va lucra alături de Comitetul de Management al mărcii pentru a consolida dezvoltarea ei durabilă și profitabilă. El va asigura, de asemenea, transformarea Renault, prin lansarea a 14 vehicule noi până în 2025 și prin extinderea acesteia în Europa și la nivel internațional.

„Sunt mândru că Fabrice Cambolive, prin prisma experienței sale de 30 de ani în cadrul Grupului, preia conducerea mărcii Renault. Angajamentul său, experiența sa internațională și cunoașterea profundă a Grupului îl vor ajuta să continue să asigure progresul mărcii în segmentele superioare valoric. Contez pe el pentru a ghida echipele pe parcursul transformării pe care o va înregistra marca Renault în următorii ani”, a declarat cu această ocazie Luca de Meo, CEO al grupului Renault.

Fabrice Cambolive, 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School în Toulouse, Franța. S-a alăturat grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale de vânzări și marketing timp de douăzeci de ani în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Fabrice Cambolive a condus reprezentanța Renault în România începând cu 1 martie 2009, luându-i pe atunci locul lui Jacques Daniel, promovat în funcția de vicepreședinte al grupului francez .

Cariera sa internațională a continuat în 2011, când a fost numit Vice President, Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault Brazilia în 2015. În 2017, a fost promovat Senior Vice President, președinte al Regiunii Africa-Orientul Mijlociu-India-Pacific.

În 2021, Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President, Sales & Operations al mărcii franceze, responsabil cu implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și cu conducerea transformării modelului de afaceri al mărcii. În mai 2022, Fabrice Cambolive a fost numit director operațional (COO) al brandului.

Leave a Comment