Share

Ford a anunțat surpriza pregătită pentru Frankfurt Motor Show 2019 VIDEO

Ford a dezvăluit astăzi modelul Ford Puma Titanium X și a anunțat debutul public al acestuia la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) din Germania, care va avea loc săptămâna viitoare.

Îmbunătățind SUV-ul Puma prin tehnologii, confort și un nivel al ergonomiei premium, noul Puma Titanium X este primul model al companiei care oferă huse detașabile și lavabile pentru scaune, care îi vor ajuta pe clienți să își păstreze senzația de interior premium și primele scaune cu masaj lombar din segment, pentru un confort sporit pe parcursul călătoriilor.

Alte tehnologii sofisticate ce vin în echiparea standard includ încărcarea wireless pentru dispozitivele smartphone, primul hayon cu sistem de deschidere de tip „mâini libere” din segment și un sistem de sunet premium B&O. Puma Titanium X oferă de asemenea detalii și finisaje exterioare și interioare unice, care completează designul seducător al modelului.

„Asemenea noului Ford Puma ST-Line X, pe care l-am dezvălui la începutul acestui an, noul nostru Puma Titanium X are caracterul său distinct”, a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte, Marketing, Vânzări și Service la Ford Europa. ”Tehnologiile standard rezervate de regulă limuzinelor oferă acum un confort excepțional pentru clienții SUV-urilor compacte”, a dăugat el.

Noul Ford Puma îmbină un design exterior atractiv, un bun spațiu de încărcare și o tehnologie sofisticată mild-hybrid pentru clienții din Europa.

Husele detașabile ale scaunelor pot fi îndepărtate și spălate. În plus, pentru husele disponibile aftermarket vor exista opțiuni de personalizare mai vaste pentru proprietari.

Funcțiile suplimentare pentru scaune includ masaj lombar cu trei camere, cu direcții de rulare reglabile și cu trei niveluri de intensitate. Camerele gonflabile permit, de asemenea, ajustarea treptată a conturului dorsal din zona superioara, centrală și inferioară a scaunelor.

Interiorul lui Puma Titanium X prezintă, de asemenea, un volan cu efect de piele, aplicații cu efect de lemn care înconjoară rama clusterului și panoul de instrumente, și inserții de țesături moderne pentru interioarele ușilor.

„Ne-am dorit ca Puma Titanium X să aibă un aer primitor și confortabil precum cel de acasă, astfel că am folosit culori, finisaje și o execuție interioară generală care să reflecte acel mediu”, a explicat Sonja Vandenberk, designer șef, departamentul de Culori si Materiale, Ford Europa.

Tehnologiile standard sofisticate ajută șoferul și pasagerii să rămână conectați în timpul drumului. O placă de încărcare wireless aflată sub panoul de bord poate reîncărca smartphone-uri compatibile fără a fi nevoie să conectați cabluri de încărcare – eliberând cele două intrări USB ale lui Puma.

Dispozitivele pot rămâne conectate prin Bluetooth la sistemul de comunicații și divertisment standard Ford SYNC 3 în timpul utilizării încărcării wireless, permițând șoferilor Puma să controleze sistemul audio, navigarea și smartphone-urile conectate, utilizând comenzi vocale simple. Sistemul oferă compatibilitatea Apple CarPlay și Android Auto fără costuri suplimentare și o calitate bogată a sunetului prin intermediul sistemului de sunet B&O cu 10 boxe.

În exterior, părții frontale a lui Puma i s-a conferit o identitate personalizată, cu finisaje unice de culoare neagră strălucitoare și cu evidențieri cromate pentru grila de tip fagure a modelului Titanium X. De asemenea, proiectoarele de ceață sunt prevăzute cu rame ce sunt integrate în orificiile prizelor de aer frontale. Același mod de finisare este vizibil și la pragurile laterale, în timp ce prizele de aer din spate și scutul antiderapant prezintă evidențieri gri metalice. Oglinzile laterale încălzite, cu corp colorat, includ indicatoare integrate și leduri care luminează solul adiacent ușii la deschidere.

Clienții Puma vor fi printre primii care vor beneficia de arhitectura sofisticată de tip mild-hybrid a Ford – adaptată pentru a îmbunătăți eficiența consumului de combustibil, în timp ce completează dinamica de vârf a lui Puma.

Tehnologia EcoBoost Hybrid vine în completarea motorului pe benzină EcoBoost de 1,0 litru dezvoltat de Ford cu un starter / generator integrat antrenat prin curea de 11,5 kW (BISG), care permite recuperarea și stocarea energiei pierdute, de obicei, în timpul frânării și a rulării libere, prin încărcarea unui set de baterii/acumulatori de 48 volți cu litiu-ion răcit cu aer.

BISG acționează, de asemenea, ca un motor, completându-se perfect cu motorul in trei cilindri cu frecare redusă, și utilizând energia stocată pentru a furniza cuplu în timpul conducerii normale și accelerației, utilizând totodată tehnologiile disponibile pe mașină.

Oferit în variante de 125 CP și 155 CP, sistemul inteligent auto-reglabil mild-hybrid poate utiliza energia stocată în baterie pentru a substitui cuplul – reducând astfel cantitatea de cuplu necesară motorului pe benzină și eficientizând nivelul de consum al combustibilului cu până la 9%, conform WLTP; sau pentru a suplimenta cuplul – sporind cuplul total generat de motor, pentru o performanță optimizată.

Tehnologiile standard de asistență a șoferului concepute pentru a face experiența de condus Puma Titanium X mai confortabilă, mai puțin solicitantă și mai sigură includ sistemul Ford Lane-Keeping (Sistemul de menținere a benzii de rulare), îmbunătățit ulterior cu funcția Road Edge Detection (de Detectare a limitelor benzilor de rulare). Sistemul poate acum să recunoască locul în care un drum asfaltat se transformă în suprafață impracticabilă, cum ar fi o margine moale, cant/acostament dur cu pietriș sau iarbă, și poate aplica un cuplu pe volan pentru a împiedica vehiculul să se abată de pe partea carosabilă.

Vezi aici detalii despre premierele de la Frankfurt Motor Show 2019

În plus, funcția Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection (Sistemul de asistență pre-coliziune cu detectarea pietonilor) poate detecta persoane care se află pe sau în apropierea drumului din față sau care pot tăia calea vehiculului. Sistemul este proiectat pentru a reduce severitatea unor coliziuni frontale care implică vehicule și pietoni sau pentru a ajuta șoferii să evite impactul în totalitate. Puma prezintă o versiune îmbunătățită a tehnologiei, cu un unghi mai larg al camerei, care ajută la o mai bună urmărire a mișcărilor pietonilor.

Tempomatul adaptiv cu Start-Stop (Adaptive Cruise Control with Stop & Go), Recunoașterea semnelor de viteză (Traffic Sign Recognition) și Sistemul de centrare pe mijlocul benzii (Lane Centring) sunt, de asemenea, oferite, precum și sistem de avertizare asupra pericolelor locale (Local Hazard Information). Activată de modemul de bord FordPass Connect disponibil, tehnologia poate informa șoferii cu privire la o situație periculoasă aflată pe drumul pe care urmează să îl parcurgă, chiar dacă incidentul nu este vizibil din cauza drumului sau a altor vehicule.

https://www.facebook.com/FordRomania/videos/2569658226452250/

Noul Ford Puma oferă un spațiu de încărcare de 456 litri și soluții inovatoare de depozitare concepute pentru a oferi răspunsuri practice la problemele zilnice de depozitare. Cu scaunele din spate pliate, Puma poate găzdui o cutie de 112 cm lungime, 97 cm lățime și 43 cm înălțime, în timp ce noul Ford MegaBox – dezvoltat pentru a satisface și chiar a depăși cerințele clienților privind spațiul pentru bagaje – oferă un spațiu de depozitare generos și versatil ce poate găzdui confortabil două genți de golf în poziție verticală.

Încărcarea lui Puma este ușurată si mai mult cu ajutorul sistemului de deschidere a hayonului de tip „mâini libere”, primul din acest segment al Ford, care poate fi deschis folosind o simplă mișcare de apăsare sub bara de protecție din spate, în timp ce hayonul prezintă un rulou integrat care se retrage automat, asigurând acces nerestricționat în zona de încărcare din spate.

Ford Puma este produs, începând din această toamnă, la uzina Ford de la Craiova, România.

Ford Puma Titanium X - IAA
Ford Puma Titanium X - IAA

Citește și:

Leave a Comment