Black Friday la eMag: 69% din ofertă va fi la cel mai bun preț din 2022
Oficialii eMag au anunțat că ediția din 2022 a Black Friday va avea loc pe 11 noiembrie, clienții având la dispoziție 1,5 milioane de oferte, reprezentând o reducere totală de peste 360 de milioane de lei.
EMag pregătește „cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani”. Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an este pe 11 noiembrie.
Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMag vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziția clienților, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMag le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.
Anul acesta de Black Friday, eMag va livra produsele din ceea ce numește „centrul logistic al viitorului”, un depozit cu roboți și tehnologie de ultimă generație în care au fost investiți peste 43 de milioane de euro.
Potrivit unui studiu Kantar, românii vor căuta anul acesta de Black Friday produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
Pentru ediția din acest an, eMag estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMag sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase” a declarat Tudor Manea, CEO al eMag.
Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMag a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.
De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMag este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, compania estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
Pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, în ziua de Black Friday eMag oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMag, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Printre produsele care vor intra în campania de Black Friday, eMag enumeră 160.000 de electrocasnice mici, 60.000 de televizoare, 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 40.000 de laptopuri, 60.000 de frigidere și mașini de spălat, 350.000 de produse fashion, 150.000 de jocuri și jucării, etc.
În categoria „produse speciale” intră în acest an peste 24.000 de nopți de cazare în România, mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro, peste 10 kg de aur, servicii medicale- abonamente, screening și analize, 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion, ceasuri și bijuterii de lux, ba chiar și peste 58 de tone de carne de porc.
Citește și: