Share

Dacia, cea mai bună performanță a platformei de e-commerce: 600 de vehicule vândute într-o lună

Dacia a vândut în octombrie peste 600 de vehicule prin intermediul platformei sale de e-commerce, acest rezultat reprezentând cea mai bună performanță lunară de la crearea platformei în urmă cu patru ani.

De la începutul anului, numărul clienților care au cumpărat online un vehicul Dacia depășește 4.000, aproape dublu față numărul celor care au apelat la această modalitate de achiziție în perioada corespunzătoare a anului trecut.

Rezultatul înregistrat în primele zece luni ale anului curent este totodată superior cu 65% față de cele 2.477 de vehicule vândute prin intermediul platformei de e-commerce în întregul an 2021.

Județele în care s-au înregistrat cele mai mari vânzări online sunt București-Ilfov, Cluj și Prahova.

Lansată în luna august 2018, platforma de vânzări online Dacia include modelele gamei aflate în stoc, la prețuri promoționale.

Clienții își pot alege modelul preferat prin utilizarea mai multor filtre de selecție – model, preț, culoare, tip de combustibil, astfel încât să poată face alegerea perfectă pentru nevoile lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de euro.

Plata se efectuează cu card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans la momentul confirmării comenzii.

Livrarea vehiculului se poate face atât la showroom cât și la adresa de domiciliu, în funcție de disponibilitatea serviciului.

Citește și:

Leave a Comment