eMag: De Black Friday, românii vor televizoare, electrocasnice mici și haine
Platforma de comerț online eMag și-a anunțat planurile pentru Black Friday 2023. Valoarea reducerilor se ridică la peste 390 de milioane de lei.
Conform oficialilor eMag, pe 10 noiembrie, la ediția din 2023 a Black Friday, platforma va afișa peste 2,8 milioane de oferte. Valoarea reducerilor pregătite se ridică la peste 390 de milioane de lei, iar 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023. Oferta construită împreună cu miile de comercianți care vând pe platforma eMag este rezultatul a mai bine de 10 luni de negocieri cu furnizorii.
Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut. Categoriile de produse pe care intenționează să le cumpere sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%), potrivit unui studiu Kantar România, iar oferta eMag ține cont de dorințele lor. Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, potrivit aceluiași studiu.
Pentru ediția din acest an, eMag estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMag.
Investițiile din ultimii ani în depozite și tehnologie fac astăzi ca eMag să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică în care eMag a făcut o investiție de peste 43 de milioane de euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022. Totodată, investițiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantității de ambalaje cu 10%. Datorită acestor investiții, programul Fulfilment by eMag folosit de mai mult de 2.500 de selleri români, permite livrarea din depozitele eMag a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022. Și pentru sellerii care participă în Black Friday este un moment așteptat, întrucât în această zi ajung să vândă cât într-o lună.
De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unități și a firmelor de curierat, eMag este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.
Printre produsele cu discount de pe eMag se vor regăsi două milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală, 300.000 de electrocasnice mici, 80.000 de televizoare, 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi, 80.000 de laptopuri și echipamente IT, 80.000 de frigidere și mașini de spălat, 500.000 de produse de modă, și 500.000 de produse pentru casă și grădină.
Totodată, conform oficialilor eMag vor exista și produse „speciale” precum 5.000 de vouchere pentru bilete de avion cu reducere de până la 50%, până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă), până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România, peste 10 kg de aur, 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor, peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri, dar și ceasuri și bijuterii de lux.