Share
Studiu Nielsen: Consumul de whisky a crescut cu 11% în România

Studiu Nielsen: Consumul de whisky a crescut cu 11% în România

Conform Audit Retail Nielsen, consumul de whisky a crescut, în România, cu 11% în primele opt luni din 2019, în timp ce consumul de whisky single malt s-a majorat cu peste 13%.

În intervalul ianuarie – august 2019 volumul de whisky a fost de 2,6 milioane de litri, cu 11% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului 2018. În acelaşi timp piaţa de single malt a crescut cu 13%, adică 2% din consumul total de whisky.

„În producţia de single malt trebuie să te foloseşti toate resursele pe care le ai şi aici ne referim inclusiv la vreme. În România, condiţiile din cramă sunt răcoroase, ceea ce constituie un avantaj, în asociere cu o climă temperat continentală. În Scoţia clima este mai rece, acesta este şi motivul pentru care distilatul se maturează pe o perioadă mai lungă de timp”, explică Allan Anderson, international drinks specialist.

Single Malt Society, prima comunitate dedicată iubitorilor de whisky single malt din România, numără peste 3.000 de abonaţi în mediul online (site-ul sinlgemaltsociety.ro şi social media), iar în mediul offline, la nivel naţional, aceasta activează prin degustări, worskhop-uri, dezbateri, în oraşe precum Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Craiova.

Citește și:

Leave a Comment