Share

Lamborghini Huracan în variantă Tecnica, evoluție tehnologică

Italienii de la Lamborghini oferă pasionaților de mașini modelul Huracan Tecnica, un vehicul cu roți viratoare spate și un raport greutate-putere de 2,15 kg/CP.

Automobili Lamborghini a prezentat Huracán Tecnica, o evoluție a modelului de bază care mizează pe tracțiune spate de nouă generație, roți spate viratoare și rezistența redusă la înaintare.

Conform italienilor de la Lamborghini, noul Huracan Tecnica a fost dezvoltat „pentru piloții care caută distracția de a conduce și perfecțiunea stilului de viață atât pe șosea, cât și pe circuit”.

Numele Tecnica întruchipează evoluția modelului Huracan, care se distinge instantaneu cu silueta accentuată de o aerodinamică îmbunătățită pentru performanță sporită, stabilitate și ușurință în utilizare, în special pe circuit.

Preluând motorul de la Huracan STO, cu o creștere de 30 CP față de Huracán EVO cu tracțiune spate (RWD), grupul propulsor oferă 565 Nm de cuplu la maximum 6.500 rpm și o accelerație îmbunătățită de la 0-100 km/h în 3,2 secunde. Sistemul LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) recalibrat al Tecnica și modurile de condus reglate distinct, cu o configurație specifică a suspensiei, direcție pe roțile din spate și îmbunătățiri inovatoare de răcire a frânelor permit șoferului să experimenteze un Huracan perfect pentru fiecare ocazie.

Lamborghini Huracan Tecnica folosește motorul de 5,2 l care eliberează aceeași putere de 640 CP ca și STO pentru o conducere de zi cu zi cu putere și cuplu maxim la dispoziție oricând este nevoie.

Cu o greutate de 1.379 kg, Tecnica oferă un raport greutate-putere de 2,15 kg/CP. Puterea crescută este egalată de un sunet mai bogat și mai clar al motorului la turații mai mari, în timp ce în interiorul cockpitului Tecnica oferă un confort acustic îmbunătățit.

În funcție de modul de conducere selectat – STRADA, SPORT sau CORSA – fiecare sistem dinamic este calibrat pe Tecnica pentru a oferi un răspuns foarte diferențiat la fiecare mediu.

În STRADA, direcția pe roțile din spate oferă stabilitate și manevrabilitate, completate de vectorizarea cuplului și P-TCS. Motorul și cutia de viteze sunt ambele reglate pentru o conducere confortabilă de zi cu zi, în orice setare.

Când este selectat modul SPORT, distracția maximă la condus vine din supravirarea îmbunătățită a direcției pe roțile din spate și pragul de alunecare îmbunătățit al P-TCS, în timp ce vectorizarea cuplului asigură agilitatea și reacția Tecnica în mâinile șoferului. Grupul motopropulsor foarte receptiv răspunde instantaneu la atingerea accelerației.

În modul CORSA, spiritul de cursă al mașinii și al șoferului este trezit: Tecnica răspunde la fiecare intervenție a pilotului cu o precizie extremă, în vuietul motorului Lamborghini aspirat natural. Sistemul de propulsie este calibrat pentru a oferi un răspuns optimizat al accelerației orientat spre condusul pe pistă și cele mai rapide schimbări de viteză, Tecnica demonstrând precizie și agilitate maximă de la toate sistemele prin intermediul LDVI, inclusiv aderență laterală și longitudinală maximă de la vectorizarea cuplului și, respectiv, P-TCS.

În timp ce din punct de vedere estetic aripa spate fixă completează liniile unice ale Tecnica, designul său contribuie în esență la îmbunătățirea cu 35% a forței aerodinamice din spate în comparație cu Huracán EVO RWD, fără nicio creștere a rezistenței: de fapt, rezistența aerodinamică este redusă cu 20%, îmbunătățind echilibrul și susținând stabilitatea în timpul frânării și accelerării în viraj. Partea inferioară a caroseriei Tecnica este, de asemenea, optimizată, cu noi deflectoare aerodinamice pentru o eficiență aerodinamică îmbunătățită.

Dincolo de opțiunile exclusive ale Tecnica, departamentul Ad Personam al Lamborghini oferă clienților posibilitatea de a-și personaliza modelul Huracan Tecnica cu variante practic nelimitate de culoare și ornamente.

Citește și:

Leave a Comment