Share
Kia Motors are un nou logo și pregătește un îndrăzneț plan de afaceri

Kia Motors are un nou logo și pregătește un îndrăzneț plan de afaceri

Coreenii de la Kia Motors, parte a grupului Hyundai – Kia și-au prezentat astăzi noul logo. Marca promite o transformare „îndrăzneață” și are ambiția de a „reînnoi aproape toate aspectele afacerii sale”.

Kia Motors Corporation și-a dezvăluit noul logo și sloganul global al mărcii, care semnifică transformarea îndrăzneață a producătorului auto și noile obiective ale brandului. Introducerea noului logo reprezintă ambițiile Kia de a stabili o poziție de lider în viitoarea industrie a mobilității, reînnoind aproape toate aspectele afacerii sale.

Logo-ul este un simbol al noului obiectiv al brandului și al valorilor pe care promite să le ofere clienților prin produsele și serviciile viitoare, precum și experiențele pe care acestea le vor oferi. Linia ritmică, neîntreruptă a logo-ului transmite angajamentul Kia de a aduce momente de inspirație, în timp ce simetria sa demonstrează încredere. Mișcarea în ascensiune a logo-ului încorporează ambițiile în creștere pentru marcă.

„Noul logo Kia reprezintă angajamentul companiei de a deveni un simbol pentru schimbare și inovație. Industria auto trece printr-o perioadă de transformare rapidă, iar Kia se modelează și se adaptează în mod proactiv la aceste schimbări. Noul nostru logo reprezintă dorința noastră de a inspira clienții pe măsură ce nevoile lor de mobilitate evoluează, iar pentru angajații noștri este un îndemn să facă față provocărilor cu care ne confruntăm într-o industrie în schimbare rapidă”, declară Ho Sung Song, președintele și CEO al companiei.

Noul logo a fost dezvăluit în timpul unui spectacol pirotehnic pe cerul de deasupra orașului Seul din Coreea de Sud. Evenimentul a beneficiat de 303 „piro-drone” care au lansat sute de artificii într-un spectacol artistic sincronizat, luminând și sărbătorind noul început al mărcii. Acest lucru a stabilit un nou record mondial Guinness pentru „cele mai multe vehicule aeriene fără pilot (UAV) care lansează simultan focuri de artificii”.

Stragegia mărcii Kia va fi anunțată pe 15 ianuarie

Pe lângă un logo nou, Kia a dezvăluit și noul slogan global al mărcii, „Movement that inspires” („Mișcarea care inspiră”). Detalii despre noua strategie, inclusiv scopul și filozofia mărcii, precum și aplicarea lor pe viitoarea gamă de produse, vor fi împărtășite prin intermediul evenimentului digital „New Kia Brand Showcase” care va avea loc pe 15 ianuarie 2021.

Lansarea noului logo urmează anunțului strategiei de afaceri pe termen lung „Plan S” dezvăluit în 2020. Conform strategiei „Plan S”, compania are, printre alte obiective, ambiția de a ocupa o poziție de lider pe piața auto globală. Aceasta se concentrează pe popularizarea automobilelor electrice și introducerea unei game largi de servicii de mobilitate adaptate pentru a satisface nevoile și gusturile clienților.

Kia Motors Corporation este un producător auto fondat în 1944. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de vehicule pe an. În România, marca este reprezentată de Kia Romauto.

Citește și:

Leave a Comment