Share

Nina Brătfălean: Mă bucur că mă număr printre „fondatorii” BMW Group România

Nume cunoscut în special în industria auto, Nina Brătfălean și-a început activitatea ca PR Manager pentru marca Ford în cadrul importatorului Romcar. La scurt timp, a primit în portofoliu și brandul Mazda. Următorul pas a fost trecerea la Porsche România, unde numărul mărcilor avute în grijă a fost de trei ori mai mare. Acum, ea este director de marketing al BMW Group Romania.

Dornică de a își îmbogăți continuu cunoștințele, Nina Brătfălean a absolvit Facultatea de Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice, și-a adăugat un Master în Comunicații Audio – Video la SNSPA și încă unul în Marketing și Comunicare la ASE, pentru ca în 2016 să adauge în portofoliu un Executive MBA Global Americas and Europe la London Business School and Columbia Business School. Și-a început activitatea în domeniul comunicării în anul 2000 la importatorul de pe atunci al mărcii Ford în România, Romcar. În 2004 a devenit director de comunicare al celui mai mare importator român de vehicule, Porsche România, iar din 2007 este director de marketing al reprezentanței BMW la noi.

Care sunt cele mai importante activități derulate anul trecut?

Am reușit lansarea digitală a celui mai important produs din portofoliul BMW – noul BMW X5 – și am atins numărul 1 la vânzari de automobile electrice. La MINI am vândut primele modele hibrid – MINI PHEV. A fost un an „digital”.

Care sunt proiectele din cadrul BMW Group Romania la care ai luat parte și de care ești mândră?

Mă bucură să mă uit în urmă și să văd că sunt unul dintre „fondatorii” BMW Group România, fiind printre primii angajați ai companiei. Am contribuit, real, la creșterea companiei, de la o echipă de cinci oameni, cât eram la început, la una de 36, cât suntem acum. Întregul portofoliu de modele BMW și MINI – și serviciile aferente – a trecut prin ‘mâna’ mea și a echipei mele; am lucrat la fiecare în detaliu și le-am prezentat clienților în corecta și potrivita lor poziționare. Am comunicat serviciile financiare BMW cu noua paradigma, de utilizare a mașinii pe perioada leasing-ului și de schimbare a acesteia la fiecare trei ani, așa încât bucuria să fie mereu nouă, mereu deplină. Am consiliat dealerii noi din rețea și am ajutat la întărirea celor existenți; am crescut echipe și le-am fost „coach”. Mă bucură fiecare părticică de proiect la care am reușit să contribui puțin în acești peste 11 ani de când sunt în BMW Group.

Care sunt provocările anului 2019?

Anul acesta lansăm conceptul de „luxury”. Este cel mai important proiect al nostru din 2019. BMW are deja altă față, și mai puternică, și mai bine poziționată, și mai sportivă și elegantă. Comunicarea este în egală măsură online și personală; a găsi echilibrul între acestea, înspre a bucura și a convinge clientul, este un mare secret, la care lucrăm intens de multe luni, echipa mea și cu mine.

©Lifenews.ro – Articolele lifenews.ro pot fi preluate în limita a 500 de caractere și doar cu acordul redacției.

Leave a Comment