Geneva 2019: Audi, Renault și BMW și-au prezentat noutățile
Ediția din acest an a Geneva Internațional Motor Show (GIMS) a debutat în această dimineață la ora 8. Prima marcă importantă care și-a dezvăluit vehiculele cu care va intra pe piață în următoarele luni a fost Audi, iar Renault și BMW i-au urmat la doar câteva minute distanță.
La expozițiile auto cu renume conferințele de presă se succed cu repeziciune, fiecare marcă având la dispoziție doar 10 – 15 minute pentru a își prezenta premierele. În cazul GIMS, balul a fost deschis de germanii de la Audi care au dezvăluit cele mai importante caracteristici ale Audi e-tron GT concept.
Pregătit pentru a deveni model de serie în 2020 – după ce frații săi e-tron și e-tron Sportback vor ajunge pe piață în acest an – Audi e-tron GT este un coupe dinamic, cu o statură joasă care a avut debutul mondial la Los Angeles. Premieră europeană la Geneva, acest concept a fost dezvoltat în colaborare cu Porsche și are un design și un caracter dominate de inconfundabilul ADN al Audi, marca premium din grupul Volkswagen. Alături de e-tron GT, Audi a prezentat și conceptul Q4 e-tron, un SUV compact cu patru uși, cu o lungime exterioară de 4,59 metri. Acesta este propulsat de două motoare electrice care generează 225 kW și are tracțiune integrală. Conform oficialilor Audi, bateria de 82 kWh asigură o autonomie de 450 km – în conformitate cu standardul WLTP.
Doar 15 minute mai târziu, Renault a prezentat noul Clio. Modelul de clasă B este acum mai modern și atletic. Cel puțin asta susțin oficialii mărcii franceze. Noi am spune că, în esență, este doar un Megane redus la scară. Desigur, nimic rău în asta. Mai ales că noul Clio se bazează pe punctele forte ale fiecăreia dintre cele patru generații anterioare și pe ADN-ul responsabil de succesul său de aproape 30 de ani. Unde mai pui că acest Clio va fi primul Renault care va utiliza propulsia hibridă E-Tech a companiei franceze.
La ora 9.30 a României noul BMW Seria 7 a avut prima sa apariţie publică la Geneva. În cadrul conferinței de presă, oficialii BMW au anunțat că îşi continuă ofensiva de modele în segmentul automobilelor electrificate prin premiera mondială a noilor BMW 330e, BMW X5 xDrive45e şi a versiunilor plug-in hybrid ale noii game BMW Seria 7. Prezenţa noului „The 7” iese în evidenţă prin partea frontală care acum este ridicată cu 50 de milimetri, dispune de o grilă BMW mai mare cu 40% şi de faruri mai subţiri. Actualizarea designului este completată de difuzorul spate restilizat şi de o bandă de lumini subţire poziţionată sub bara cromată ce conectează stopurile, care sunt şi ele mai subţiri decât înainte. Portofoliul de motorizări pentru BMW Seria 7 cuprinde un motor V12 echipat acum cu filtru de particule de benzină, un nou motor pe benzină, cu opt cilindri, şi trei propulsoare diesel cu şase cilindri dispuşi în linie. Trei modele plug-in hybrid din portofoliul noului BMW Seria 7 (cu ampatament scurt, lung şi ampatament lung cu sistemul de tracţiune integrală xDrive) oferă putere mai mare şi autonomie electrică extinsă. Conform oficialilor germani, toate variantele respectă cerinţele standardului de emisii Euro 6d-TEMP.
©Lifenews.ro – Articolele lifenews.ro pot fi preluate în limita a 500 de semne și doar cu acordul redacției.