Extinderea Fashion House Pallady, aproape de final. Inaugurarea fazei a doua, pe 25 iunie 2024
Fashion House, parte a Liebrecht & wooD Group, a anunțat că extinderea centrului comercial Pallady, din apropierea autostrăzii București – Constanța, se apropie de final. Deschiderea este programată pentru 25 iunie 2024.
Lucrările de construcție pentru extinderea Fashion House Outlet Centre Pallady continuă, iar deschiderea este planificată pentru 25 iunie 2024, marcând un pas semnificativ în dezvoltarea peisajului de retail din zona de est a Bucureștiului.
Important operator de centre outlet din Europa Centrala și de Est (CEE), Fashion House a investit în extinderea centrului comercial din zona Pallady 45 de milioane de euro și își propune să creeze o destinație de cumpărături în care să se regăsească branduri internaționale și locale care să răspundă celor mai diverse gusturi ale clienților.
Cu o suprafață de peste 5.700 de metri pătrați, faza a doua a Fashion House Pallady este deja închiriată în proporție de 70%, oferind un mix de retail, inclusiv noi magazine ancoră precum Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess sau Under Armour.
Continuând prima fază a proiectului, care se întinde pe aproximativ 8.000 de metri pătrați și găzduiește branduri precum Nike, Puma, BSB, Killtec, Lee Cooper, Sizeer, Levi’s, Time Out, Triumph, US Polo Assn și Samsonite, noua fază va oferi pe tot parcursul anului reduceri de 30% până la 70%. Vizitatorii beneficiază de parcare gratuită, o varietate de opțiuni pentru luat masa și o zonă de joacă dedicată copiilor.
Lansat în 2021 lângă autostrada A2 București – Constanța, centrul Fashion HouseE Pallady se evidențiază prin galerii în aer liber și un design arhitectural inspirat de fascinanta perioadă Belle Époque a Bucureștiului. Decizia de a extinde centrul este motivată de succesul remarcabil al primului centru outlet din România, Fashion House Militari, inaugurat în 2008.
„Pe fondul interacțiunii dinamice dintre tendințele economice și schimbările în comportamentul consumatorilor, industria outlet-urilor a făcut față tuturor provocărilor și, mai mult, a prosperat. Fashio House Outlet Centre este cel mai bun exemplu în acest sens și suntem hotărâți să ne continuăm călătoria gata să stabilim noi repere în evoluția noastră. Obiectivul asumat este clar: să ne consolidăm poziția pe piață și să devenim destinația preferată de cumpărături pentru bucureșteni, chiar și pentru cei mai exigenți dintre ei. În plus, ne angajăm să îmbunătățim și să diversificăm gama noastră de produse și servicii din zona de lifestyle și timp liber, conștienți că azi, mai mult ca oricând, consumatorii caută o experiență completă care să transforme mersul la cumpărături într-un episod memorabil”, a declarat Brendon O’Reilly, director general Liebrecht & wooD România și Fashion House Group.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai importanti jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet. Portofoliul de proiecte realizate include șapte centre outlet în Europa.
Primul dintre acestea a fost deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din Europa, dintre care două se află în România.
Citește și: