Share

Un brand 100% românesc a cucerit medialia de argint la European Coffee Awards

Compania care deține reţeaua de cafenele 5 to go, brand 100% românesc, a primit medalia de argint la categoria „Best Coffee Chain in Central and Eastern Europe” în cadrul European Coffee Awards de la Dubai.

În competiţie directă cu lanţul autohton de cafenele s-au aflat branduri internaţionale cu tradiţie în domeniu, precum Starbucks Coffee Company şi Costa Coffee.

Potrivit sursei citate, printre criteriile luate în calcul la jurizare s-au aflat: puterea mărcii, performanţa de business, inovaţia, calitatea produselor şi serviciilor, designul şi atmosfera sau dedicarea în dezvoltarea industriei cafelei.

„Suntem copleşiţi de acest premiu şi onoraţi că am primit votul de încredere a peste 1.700 de experţi şi oameni din industrie. Această recunoaştere e o mare satisfacţie pentru 5 to go, dar şi o imensă provocare, care vine la pachet cu promisiunea de a menţine standardele, de a rămâne activi şi de a inova în permanenţă. Le mulţumim tuturor celor care ne-au votat, comunităţii 5 to go, francizaţilor, partenerilor şi clienţilor deopotrivă, şi un mare mulţumesc întregii echipe 5 to go, pentru că împreună am reuşit astăzi să câştigăm acest premiu onorant”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Nominalizarea, în premieră, a 5 to go la categoria „Best Coffee Chain din Europa Centrală şi de Est”, împreună cu alte 18 lanţuri de cafenele, a fost făcută în luna august 2019.

Evenimentul din Dubai, dedicat industriei cafelei, s-a aflat la cea de-a 12-a ediţie, organizator fiind Allegra Insights, una dintre cele mai mari agenţii de cercetare din Marea Britanie.

5 to go a luat naştere în anul 2015, iar în prezent este aproape de pragul de 150 de spaţii şi este cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, dar şi cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol şi Lucian Bădilă sunt fondatorii companiei, cei care au adus pe piaţa HoReCa din România conceptul inovator de preţ unic pentru toate produsele comercializate.

Leave a Comment