Renault accelerează pe piața vehiculelor comerciale ușoare
Francezii de la Renault au prezentat noile Master și Trafic, precum și conceptul Kangoo Z.E. Recent, marca a lansat și EZ-FLEX, un experiment inovator care îi va permite să înțeleagă evoluția nevoilor clienților în domeniul livrării urbane.
Actor de prim rang în segmentul vehiculelor comerciale timp de 120 de ani, grupul Renault a stabilit un nou record de vânzări la nivel mondial în 2018 cu 619.229 de unităţi comercializate. Marca rămâne lider pe piața vehiculelor utilitare din Europa, păstrând acest rezultat din 1998, și își consolidează pozițiile în America Latină și zona Asia-Pacific.
Ieri francezii au prezentat trei noi vehicule utilitare cu un design modern și dotate cu echipamente inovatoare, menite să răspundă cât mai bine noilor nevoi ale clienţilor. Conform oficialilor francezi, noul Renault Master oferă un design expresiv, robust, un interior complet regândit, noi sisteme de asistenţă la conducere (Rear View Assist, Side Wind Assist) și motoare mai puternice (până la 180 CP / 400 Nm). Modelul simplifică viața clienţilor datorită echipamentelor inovatoare. Aceştia vor putea opta şi pentru versiunea 100% electrică, Master Z.E.

Totodată, noul Renault Trafic este o furgonetă multifuncțională modernizată care propune un design interior și exterior sofisticat, motoare noi și cutie de viteze automată EDC6, iar Kangoo Z.E. Concept este un showcar electric care prefigurează reînnoirea gamei Kangoo, așteptată începând cu 2020.
„În cadrul reînnoirii gamei sale, Renault oferă noului Master și noului Trafic, o identitate vizuală comună consolidată. Acest design modern, robust și expresiv se regăsește în partea frontală a tuturor vehiculelor comerciale şi va însoţi, de asemenea, următoarea generație de Kangoo, prefigurată de Kangoo Z.E.Concept”, a declarat Laurens van den Acker, director de design industrial al Groupe Renault.
Compania din Hexagon a menționat și că își reafirmă dorința de a deveni lider mondial în domeniul vehiculelor comerciale ușoare datorită Alianței cu Renault – Nissan – Mitsubishi, care vizează mai mult de 2,5 milioane de unități vândute până în 2022. „2018 a fost un an record pentru vehiculele comerciale Renault, cu o creștere de 34% față de anul precedent. În 2019, continuăm să ne reînnoim gama pentru a satisface așteptările clienților noștri”, a susținut Denis Le Vot, director al diviziei de vehicule utilitare Renault-Nissan.