Share

Faurecia, parte a grupului Forvia, mizează pe afaceri de peste 17,5 mld. euro în 2022

Producătorul de componente auto Faurecia, care la începutul acestei luni a finalizat preluarea rivalului german Hella formând astfel grupul Forvia, estimează că vânzările sale vor creşte în 2022 pe măsură ce criza secomiconductorilor se va calma în a doua jumătate a anului.

Conform celor mai noi previziuni, afacerile Faurecia ar urma să urce până la 17,5-18 miliarde de euro în 2022, de la o cifră de afaceri de 15,6 miliarde de euro anul trecut. De asemenea, grupul francez, prezent şi pe piaţa din România, se aşteaptă ca marja sa operaţională să fie una cuprinsă între 6% şi 7% în 2022, comparativ cu 5,5% anul trecut.

Grupul rezultat din fuziunea Faurecia şi Hella, care va produce componente auto sub denumirea Forvia, va deveni al şaptelea mare furnizor auto din lume.

„Principala noastră provocare în 2022 va fi oportunitatea de a ne combina operaţiunile şi echipele cu Hella pentru a crea un grup mai puternic, care să fie mai mult decât suma celor două companii preexistente”, a declarat directorul financiar Faurecia, Michel Favre.

Faurecia deţine cinci fabrici în România: la Tălmaciu (Scaune Auto), Craiova (Sisteme de Control a Emisiilor), Mioveni (Sisteme de Interior), Râmnicu Vâlcea (Scaune Auto) şi Căţeasca, judeţul Argeş (Sisteme de Interior). La rândul său, firma germană Hella este şi prezentă pe piaţa din România, unde are trei centre de proiectare şi dezvoltare, un centru administrativ şi trei unităţi de producţie în Timişoara, Arad, Lugoj şi Craiova.

Citește și:

Leave a Comment