Share

Depășești puterea instalată în locuință? Enel îți poate face o Vizită Virtuală

Operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului Enel, companiile E-Distribuție, au lansat serviciul digital „Vizita virtuală”.

Operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului Enel, companiile E-Distribuție, au lansat serviciul digital „Vizita virtuală”.

Vă amintiți probabil panica prin care au trecut mulți consumatori de energie electrică la finalul anului trecut, atunci când anumiți furnizori le-au trimis scrisori de atenționare cu privire la depășirea puterii instalate sau pentru care au obținut avizul tehnic de racordare.

Ei bine, acum Enel E-Distribuție a anunțat consumatorii că pot interacționa online cu tehnicieni specializați ai companiei prin noul serviciu „Vizita Virtuală”. Mai mult sau mai puțin direct, compania avertizează și că încărcare unei mașini electrice la o priză casnică sau dotarea cu multe aparete electrice utilizate în paralel poate duce la depășirea puterii din avizul de racordare.

„Ți-ai cumpărat recent o mașină electrică și vrei să instalezi o stație de încărcare la tine acasă ca să ai mereu automobilul gata de drum? Verifică înainte dacă ai nevoie de un spor de putere, adică de o creștere față de puterea aprobată prin avizul tehnic de racordare/ certificatul de racordare. Sau poate urmează să te muți într-o locuință nouă, pe care trebuie să o racordezi la rețeaua de distribuție de energie electrică. În oricare dintre situații te-ai afla, am pregătit un nou serviciu digital pentru tine: Vizita Virtuală”, au scris oficialii E-Distribuție într-o postare pe o rețea de socializare.

Conform acestora „cu ajutorul lui, poți afla direct de la tehnicienii noștri, printr-o legătură video pe smartphone, soluția potivită pentru situația ta, indiferent dacă vrei un spor de putere sau un branșament pentru o casă”.

Mai exact, „Vizita Virtuală” este o alternativă la o vizită în teren, realizată de către tehnicienii E-Distribuție, pentru a stabili la fața locului, într-un timp cât mai scurt, care este cea mai bună soluție pentru fiecare solicitare în parte a clienților.

Digitalizarea acestor procese permite clienților ca, după depunerea cererilor pentru racordare la rețeaua electrică sau obținerea sporului de putere, să stea de vorbă direct cu operatorul E-Distribuție și, cu ajutorul camerei telefonului, să îi permită acestuia să vadă toate detaliile de care are nevoie pentru a decide cum vor fi amplasate elementele soluției respective.

„Vizita Virtuală” este recomandată în situații de o complexitate mai scăzută – de exemplu, un branșament pentru o casă, un spor de putere, tehnicienii E-Distribuție evaluând dacă aceasta este cea mai potrivită soluție de la caz la caz. Pentru efectuarea acesteia, este necesar ca solicitantul să aibă un smartphone (cu sistem de operare Android minim versiunea 6.0 sau iOS minim versiunea 11) cu o conexiune bună la internet, fără a fi nevoie să instaleze ceva pe telefon.

În timpul vizitei virtuale, tehnicianul Enel E-Distribuție notează toate informațiile necesare și trimite ulterior clientului, pe e-mail, un raport al vizitei. Odată această inspecție virtuală realizată, procesul tehnic (de racordare, de exemplu) merge mai departe.

Leave a Comment