Share
Ford a inclus în oferta pentru SUV-ul Puma motorizarea diesel și transmisia automată

Ford a inclus în oferta pentru SUV-ul Puma motorizarea diesel și transmisia automată

Ford România a anunțat astăzi extinderea gamei SUV-ului de clasă B, Puma, cu opțiuni suplimentare de echipare și de motorizare.

Conform oficialilor Ford, clienții pot acum alege, pentru prima dată în cazul Puma, un motor diesel EcoBlue de 1,5 litri și 120 CP. De asemenea, este disponibilă și o versiune echipată cu transmisie automată cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj și o nouă variantă superioară de echipare – ST-Line Vignale.

În acest moment, gama de motorizări a Ford Puma include motorizarea diesel EcoBlue de 1,5 litri, 120 CP și transmisie manuală cu șase trepte avantajoasă în special pentru cei care circulă pe distanțe mari. Conform Ford, cu acest motor, SUV-ul produs la Craiova emite circa 118 g / km CO2 (WLTP) și are un consum de circa 4,5 l / 100 km, tot în regim WLTP.

O nouă opțiune, transmisie automată cu șapte trepte de viteză, este disponibilă pentru motorul pe benzină de 1.0 litri EcoBoost de 125 CP, care afișează un consum de combustibil ce pornește de la 4,9 l / 100 km NEDC (de la 137 g / km și 6,0 l / 100 km WLTP). Numărul mai mare de rapoarte de transmisie și funcționalitatea cu dublu ambreiaj permit schimbări perfecte de viteză și contribuie la optimizarea consumului de combustibil și la îmbunătățirea confortului și a dinamicii de condus.

De asemenea, Ford Puma este disponibil și cu tehnologia mild-hybrid de 48 de volți care asigură o eficiență sporită a consumului de combustibil. Propulsoarele EcoBoost Hybrid sunt oferite în două variante de putere, în combinație cu transmisii manuale cu șase trepte – EcoBoost Hybrid de 1,0 litri și 125 CP, cu emisii CO2 de 97 g/ km și consum de combustibil NEDC de 4,3 l/ 100 km (de la 126 g/km și 5,5 l/ 100 km WLTP) și EcoBoost Hybrid de 1,0 litri și 155 CP, cu emisii CO2 de 99 g/ km și o eficiență a consumului de combustibil de 4,4 l/ 100 km NEDC (de la 126 g/ km și 5,5 l/ 100 km WLTP)

O nouă versiune superioară, Ford Puma ST-Line Vignale

Având la bază varianta sportivă Puma ST-Line, Puma ST-Line Vignale oferă un plus de stil și specificații premium. Detaliile unice includ grila superioară din aluminiu satinat, grila inferioară de culoare neagră, bara de protecție inferioară în culoarea caroseriei și un spoiler spate de dimensiuni mari. Echiparea standard include faruri LED, scaune cu tapițerie din piele Windsor, volan îmbrăcat în piele Manacor, sistem de sunet premium B&O și sistemul Ford KeyFree.

Variantele de echipare disponibile pentru modelul Puma, Titanium, Titanium X și ST-Line X, dispun de tehnologii inovatoare în standard, inclusiv de Sistemul de asistență pre-coliziune cu frânare post-impact, precum și de soluția versatilă de stocare Ford MegaBox, capabilă să găzduiască obiecte de până la aproximativ 115 cm înălțime – cum ar fi plantele de casă sau echipament de golf – într-o poziție verticală.

Ford Puma ST-Line Vignale

La începutul acestei luni, Ford a anunțat că un nou model Ford Performance, Puma ST, se va alătura gamei la sfârșitul acestui an.

„Clienții ne-au transmis că doresc o serie de opțiuni care să ajute la găsirea unui echilibru între stil, nivel de echipare, performanță și eficiență și care să li se potrivească perfect. Ne-am angajat să livrăm toate acestea prin intermediul lui Ford Puma, prin noul Puma ST care va veni la sfârșitul acestui an, și asta nu este totul”, a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte, Marketing, Vânzări & Service, Ford Europa.

Citește și:

Leave a Comment