Share

SIHH, unul dintre cele mai mari saloane de ceasuri, își schimbă numele și formatul

Expoziția de ceasuri de lux SIHH (Salon International de la Haute Horlogerie) trece prin cea mai mare schimbare din istoria sa. Un nou nume, un nou format și noi date de desfășurare vor debuta odată cu cea de-a 30-a ediție care va avea loc în 2020.

„Pentru că are legătură cu mult mai multe decât ceasurile am ales un nume care să transmită un sentiment de surpindere, excelență, deschidere și noi descoperiri. Un mod diferit de a experimenta ceasornicăria. Watches & Wonders devine punct focal pentru talentul excepțional, creativitatea și inovația infinită a industriei mondiale a ceasurilor și bijuteriilor”, a anunțat Fabienne Lupo, președinte și director general al Fondation de la Haute Horlogerie.

Prin urmare, cea de-a 30-a ediție a expoziției de ceasuri și bijuterii își schimbă numele din SIHH în Watches & Wonders Geneva (WWG) și are un concept inedit realizat în colaborare cu orașul și cantonul Geneva.

Datele de desfășurare sunt și ele modificate, evenimemntul având acum loc între 25 și 29 aprilie. Nici locul de desfășurare nu a rămas același, noul WWG fiind organizat „în oraș”, în diferite spații transformate de expozanți în zone de expunere.

„Cu noul său nume și format, Watches & Wonders Geneva își consolidează vovația internațională și interprofesională. Acest lucru este esențial pentru divizia de ceasuri a Cartier și dorința sa de a își onora partenerii și clienți finali”, a menționat și Cyrille Vigneron, CEO Cartier International SA.
Din 1991 SIHH a stabilit standardul pentru târgurile de ceasuri oferind celor mai importanți retaileri, jurnaliști și invitați VIP din întreaga lume un nivel de servicii dincolo de comparație. Deja, edițiile recente s-au deschis către noi categorii de public și au creat o comunitate autentică de colecționari și entuziaști.

Watches & Wonders Geneva continuă această transformare odată cu sosirea sa în centrul orașului Geneva, unde va putea fi văzut de toate tipurile de vizitatori – nu doar profesioniști. Pentru public și mai ales pentru tineri aceasta va fi o primă ocazie de a descoperi și experimenta ceasul.
„Transformarea SIHH în Watches & Wonders cimentează o apropiere crucială de clienții finali și de cunoscători. Pentru un brand artizanal precum MB&F, acest concept mai larg oferă o bună platformă
pentru atingerea unor noi audiențe. Suntem foarte mândri că facem parte din acest proiect care începe la Geneva și se extinde în întreaga lume”, a declarat Maximilian Büsser, CEO MB&F.

Leave a Comment