Leapmotor T03, concurent pentru Dacia Spring, va costa 18.900 euro în Europa
Leapmotor International, companie deținută de chinezii de la Leapmotor și grupul Stellantis, au anunțat astăzi prețurile pentru cele două modele cu care vor debuta în Europa. Lansarea mărcii pe piața din România are loc în această seară
Anunțată de LifeNews.ro încă din primăvara acestui an, sosirea mărcii chineze Leapmotor în Europa, inclusiv în România, se află în punctul culminant. Leapmotor International, compania deținută de chinezi în parteneriat cu marele grup Stellantis a anunțat prețurile de catalog pentru modelele T03 și C10 în Europa, iar noul importator AutoGreen Motor, parte a grupului AutoItalia, organizează în această seară evenimentul de lansare a mărcii pe piața din România.
Cum informații despre oferta comercială a AutoGreen Motor în România vor fi disponibile mai târziu, iată care sunt detaliile oferite de Leapmotor International astăzi, în Italia.
Conform oficialilor Stellantis, „în zilele următoare se vor deschide comenzile pentru două modele complet echipate: SUV-ul C10 și mașina compactă T03. T03 va fi comercializat începând de la 18.900 de euro și va fi disponibil de la sfârșitul lunii septembrie. SUV-ul C10 va putea fi comandat de la 36.400 de euro și este planificat să ajungă la dealeri în luna octombrie”. Este menționat, desigur, și faptul că „prețurile menționate sunt orientative și pot varia în funcție de piață”.
Importat inițial din China, micul T03 va fi, ulterior, asamblat în Europa, la uzina Stellantis din Tychy, Polonia, ajutând potențial marca să evite taxele suplimentare impuse de Uniunea Europeană pentru vehiculele electrice importate din China. CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, a sugerat că și modelul C10 ar putea fi fabricat în Europa, dar nu a furnizat detalii.
Leapmotor, care va fi a 15-a marcă a Stellantis, va ajuta producătorul auto să își lărgească gama de vehicule electrice cu prețuri accesibile, pe măsură ce avansează cu electrificarea și încearcă să se conformeze normelor UE privind emisiile într-un moment în care cererea globală pentru vehicule electrice este scăzută.
Stellantis deține o participație de 51% din Leapmotor International, iar compania chineză restul de 49%. Totodată, Leapmotor International are drepturi exclusive de a asambla, exporta și vinde produse Leapmotor în afara Chinei.
Oficialii Stellantis notează că gama de produse a Leapmotor International „va concura împotriva mărcilor chinezești din Europa cu propuneri mai bune și va completa tehnologia actuală și portofoliul celor 14 mărci emblematice ale Stellantis. (…) 350 de puncte de vânzare se așteptată să fie disponibile în Europa până la sfârșitul anului 2024”.
T03 este un vehicul electric compact de segment A (același în care se încadrează și Dacia Spring) cu o autonomie de 265 km și spațiul interior al unui vehicul de segment B. Vehiculul are o autonomie WLTP de 265 km și „este alegerea inteligentă pentru oraș, deoarece combină dimensiunile reduse, care îl fac agil în trafic, cu propulsia electrică de ultimă generație la un preț cu adevărat competitiv”.
Conceput pentru familia de astăzi, C10 este un SUV electric de clasă D cu caracteristici premium care oferă o autonomie de 420 km și înalte standarde de siguranță. Acesta este primul produs Leapmotor creat pentru piața globală și în conformitate cu standardele internaționale de siguranță și design. Modelul are la bază arhitectura LEAP 3.0 dezvoltată de Leapmotor, care utilizează tehnologie electrică inteligentă într-o configurație integrată central. Sistemele Cell-to-Chassis (CTC) și cockpit-ul inteligent sunt piesele de rezistență ale Leapmotor C10.
Noul venit pe piața auto europeană notează că va lansa câte un nou vehicul în fiecare dintre următorii trei ani. Veți putea afla detalii despre comportamentul rutier al noilor modele peste doar câteva zile LifeNews.ro luând parte la testul internațional organizat la Milano.
Citește și: