Share

A început construirea pasajului rutier din zona Pallady – Drumul între tarlale

Astăzi au început lucrările pentru construirea pasajului rutier suprateran în zona intersecţiei bulevardului Theodor Pallady cu Drumul între Tarlale, din apropierea ieşirii pe autostrada A2.

„De mai bine de doi ani lucrăm să luăm avizele pentru acest proiect foarte important. Aproape zilnic avem accidente grave şi se blochează circulaţia, avem nevoie de siguranţă şi principala problemă a Bucureştiului astăzi este poluarea. Mare parte din aceasta vine din trafic (…) Acest pod va fluidiza circulaţia dinspre oraş către Constanţa şi, foarte important, Drumul între tarlale se va fluidiza, lărgindu-se la patru benzi, astfel încât din partea de nord a Bucureştiului să se poată veni foarte uşor”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiţă.

Conform edilului, proiectul va fi terminat până la finalul anului, iar costul ajunge la aproximativ 40 de milioane de lei.

Robert Negoiţă a menționat și că de construcție se ocupă societatea primăriei, Algorithm Residential, iar banii pentru realizarea investiţiei vin de la Guvern, programul „Anghel Saligny” şi din bugetul local.

Potrivit reprezentanţilor autorităţii locale, pasajul rutier din zona intersecţiei bulevardului Pallady cu Drumul între Tarlale şi zona sensului giratoriu de sub acesta vor fi prevăzute cu instalaţii de iluminat stradal şi pietonal, având corpuri de iluminat cu LED, cu capacităţi de conectivitate şi comunicare performante, pentru eficientizarea energetică a sistemului de iluminat public.

În opinia oficialilor primăriei Sector 3, principalele avantaje ale realizării acestui pasaj sunt „reducerea timpului de deplasare a autovehiculelor care tranzitează zona, reducerea gradului de poluare prin scăderea consumului de carburant pe unitatea de distanță, dezvoltarea infrastructurii existente și creșterea siguranței participanților în trafic prin asigurarea unei infrastructuri moderne, conformă cu cerințele actuale, atât din punct de vedere al structurii rutiere cât și al utilităților acesteia, degrevarea zonei prin orientarea și separarea sensurilor de trafic”.

Odată cu demararaea lucrărilor la viitorul pasaj din zona Pallady, Robert negoiță a menționat că, în primăvara aceasta, autoritatea locală va avea lucrări şi la alte poduri.

„Mai începem şi podul de pe Pallady, la intersecţia cu Teclu şi sper să găsim soluţii tehnice pentru reţele şi podul de peste calea ferată care leagă şoşeaua Gării Caţelu, care este un bulevard de patru benzi, cu Drumul între Tarlale, ce trebuie şi el să devină bulevard pe patru benzi”, a explicat Robert Negoiţă.

Citește și:

Leave a Comment