Share
Astăzi are loc debutul oficial al OPPO în România

Astăzi are loc debutul oficial al OPPO în România

După ce și-a anunțat intenția de a se extinde în Europa, inclusiv în România, compania chineză OPPO, debutează astăzi oficial pe piața de la noi. Începând din mai, telefoanele inteligente Reno3 Pro 5G și Find X2 au fost disponibile pentru precomenzi în rețelele Altex, eMAG, Flanco, Media Galaxy, Orange și Vodafone.

În primăvara anului trecut oficialii OPPO (Guangdong OPPO Mobile Telecommunications Corp.) anunțau că își extind acoperirea în Europa având ca principale ținte piețele din Germania, Urcaina, România și Bulgaria. La vremea respectivă telefoanlele mărcii chineze RX 17 Pro și RX 17 Neo erau disponibile în România doar prin CEL.ro

În Europa, obiectivul nostru este să ne poziționăm brandul astfel încât să reprezinte produse de primă clasă. Majoritatea produselor noastre se află în gama de prețuri de la 250 la 600 de euro. În prezent facem cercetări – ne facem temele – în ceea ce privește intrarea pe alte piețe europene precum Germania, România, Bulgaria și Urcaina”, menționa pe atunci Alen Wu, president of overseas business al OPPO.

Ei bine, la un an după această declarație, OPPO demara în România o campanie de precomenzi pentru aparatele sale Reno3 Pro 5G și Find X2 desfășurată prin partenerii Altex, eMAG, Flanco, Media Galaxy, Orange și Vodafone. Astfel, la fiecare model OPPO Reno3 Pro 5G achiziționat în perioada campaniei, utilizatorul va primi cadou o pereche de căști wireless Enco W31, iar pentru fiecare smartphone Find X2 achiziționat în cadrul aceleași campanii de precomandă, cadoul va fi modelul de căști wireless EncoFree.

„OPPO este unul dintre liderii mondiali pe segmentul tehnologiei, ce vizează extinderea strategică la nivel global. România este una dintre piețele cheie din Europa și ne dorim să oferim utilizatorilor de aici experiența premium de utilizare a smartphone-urilor ce implică produse premium, accesorii incluse în pachetele produselor flagship și servicii post-vânzare. Tocmai fiindcă suntem încrezători în sinergia dintre produsele noastre și consumatorii locali. Ne bucurăm să anunțăm că produsele noastre sunt disponibile acum la precomandă la toți partenerii noști”, declara cu câteva zile în urmă Shaohua Yang, General Manager Green Leaves Technical, Distribuitor Unic Autorizat pe piața din Romania.

OPPO, de doar 16 ani pe piață

Compania a luat ființă în 2004 și, de atunci, s-a extins în circa 40 de piețe vânzând 300 de milioane de produse. Conform datelor proprii, circa 40.000 de angajați lucrează pentru OPPO. Începând cu 2019, firma a investit 1,4 miliarde de dolari în inovații tehnologice.

Primul produs al firmei chineze a fost un MP3 player, în 2005, iar trei ani mai târziu apărea și primul telefon mobil purtând marca OPPO. Thailanda a fost prima piață pe care s-a extins compania, în 2009. După alți doi ani apărea și primul smartphone, Find, iar în 2012 era lansat U701 cu funcție de „înfrumusețare a feței”. În prezent, firma comercializează trei serii de telefoane inteligente – Find X, Reno și A și a prezentat primul său smartwatch pe piața din China – OPPO Watch.

Citește și:

Leave a Comment