Share
Asirom: Piaţa asigurărilor ar putea creşte cu 5%-7%

Asirom: Piaţa asigurărilor ar putea creşte cu 5%-7%

Bogdan Zamfirescu, membru al directoratului Asirom, consideră că piaţa asigurărilor ar putea creşte anul acesta cu 5%-7%, iar ritmul s-ar putea păstra şi anul viitor.

„Anul acesta, creşterea va fi ceva situat în jurul a 5%-7%. Anul viitor probabil se va menţine trendul dacă nu se schimbă ceva fundamental în economie. Este foarte important ciclul economic, dacă intrăm într-un proces de recesiune sau nu. Se tot vorbeşte zilele astea în piaţă. Dar noi mergem pe un scenariu în care economia continuă să crească, să îşi păstreze ritmul”, a spus Bogdan Zamfirescu.

El a menţionat că anul acesta se vede o creştere legată de evoluţia pieţei de auto din România şi mai puţin o evoluţie în zona de asigurări de proprietăţi sau în alte domenii. De asemenea, Bogdan Zamfirescu a menţionat că jucătorii din piaţă tind către un mix de produse echilibrat şi mai asemănător cu ceea ce există dincolo de graniţa de Vest a României.

De mai bine de un an, Asirom VIG derulează un amplu program de transformare care vizează repoziţionarea companiei pe piaţa românească a asigurărilor. Lansată în cursul anului 2018, noua strategie a companiei pune accent pe dezvoltarea echilibrată, durabilă a portofoliului prin creşterea afacerilor generatoare de valoare şi promovarea serviciilor superioare.

„Avem o nouă filosofie de business, prin care ne propunem să proiectăm la nivelul clienţilor şi partenerilor companiei o percepţie care poate fi exprimată în două cuvinte: simplu; sigur. Vrem ca, progresiv, să creştem gradul de accesibilitate la produsele şi serviciile pe care le oferim şi, în paralel, să câştigăm încrederea deplină a unui număr tot mai mare dintre cei cu care interacţionăm”, a declarat Cristian Ionescu, preşedinte al Directoratului Asirom.

Acesta este contextul în care priorităţile Asirom VIG vizează dezvoltarea accelerată a afacerilor facultative, ce adaugă valoare portofoliului companiei, în detrimentul subscrierilor de poliţe obligatorii. Iar rezultatele preliminare din anul curent sunt mai mult decât relevante în a evidenţia noua strategie: vânzările de poliţe RCA au, actualmente, o pondere de sub 20% în portofoliul companiei, în timp ce asigurările de viaţă şi cele generale facultative generează peste 80% din subscrieri. În urmă cu 12 luni, ponderile erau de 55% asigurări obligatorii RCA şi 45% asigurări facultative (generale şi de viaţă).

„Ne-am angajat să modernizăm Asirom şi ne dorim ca acest lucru să fie reflectat şi la nivelul reprezentării publice a brandului. În acest sens am lansat nouă identitate vizuală a companiei noastre. Brandul Asirom are, aşadar, o nouă imagine, ce include nu doar o nouă sigla, ci şi un concept de comunicare actualizat, care îşi propune să reflecte noua filosofie de business”, a completat Cristian Ionescu.

Leave a Comment