Share
Oficial: Iată prețurile Dacia Spring pentru piața românească

Oficial: Iată prețurile Dacia Spring pentru piața românească

Dacia a anunțat astăzi prețurile modelului electric Spring pentru piața din România.

Începând din 20 martie, Dacia deschide online precomenzile pentru versiunea „Comfort Plus” a primului său model electric, Spring. Aceasta va fi disponibilă la prețul cu TVA de 18.100 euro.

Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh și poate fi alimentată atât la o priză casnică de 220V cât și la un Wall Box sau, opțional, la o bornă DC.

Modelul are o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP și de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat).

Dacia Spring beneficiază, în serie, de echipamente de siguranță, printre care, limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență.

Dacia Spring, disponibilă în trei culori

Modelul este disponibil, de la lansare, în trei culori – Kaoline White, Cenote Blue și Lightning Silver. La aceasta se va adăuga, ulterior, o a patra opțiune: Goji Red.

Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km pentru vehicul și de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică.

Ulterior vor fi deschise precomenzile pentru versiunea de echipare „Comfort”, disponibilă la prețul cu TVA de 16.800 euro. O variantă destinată clienților de flote va fi de asemenea disponibilă, la același preț de 16.800 euro (TVA inclus).

Modelul va putea fi achiziționat de clienții din România prin intermediul programului guvernamental Rabla Plus. Având în vedere că acest program prevede o subvenție de maximum 10.000 de euro, dar nu mai mult de jumătate din prețul final al produsului, versiunea „Confort Plus” va putea fi achiziționată cu doar 9.050 de euro, iar cea „Confort” cu nu mai mult de 8.400 de euro.

Primele livrări sunt programate în cursul lunii septembrie 2021.

Diferența de preț față de un model cu motor convențional poate fi recuperată în doi – trei ani

Într-o discuție purtată cu câteva săptămâni în urmă cu un grup restrâns de jurnaliști români Marc Suss – directorul programului Global Access (n.n. – Dacia) și Mihai Bordeanu – directorul de marketing al mărcii Dacia în cadrul grupului Renault, au explicat că „dacă am compara Dacia Sping cu un model similar cu motor convențional ați vedea că diferența poate fi recuperată în doi – trei ani din banii pe care clienții nu îi mai dau pe benzină. Curentul electric e mult mai ieftin decât benzina. În Franța, de exemplu, o încărcare completă a bateriilor lui Spring ar costa doar cinci euro. Deci poți merge 200 de kilometri cu această mașină plătind mai puțin de 5 euro (n.n. – cca. 25 de lei). În schimb, pentru 200 de kilometri parcurși cu Sandero ar trebui plătiți circa 22 de euro”.

Citește și:

Leave a Comment