Share

Volkswagen a prezentat schițe ale viitorului Amarok

Lansarea unei noi generații Volkswagen Amarok este programată pentru anul 2022. Producătorul promite multe inovații.

Fie că este vorba de a transporta mărfuri în locații îndepărtate, de a supraveghea și proteja fauna sălbatică în savana africană sau de a salva vieți, locurile în care sunt folosite pick-up-uri sunt extrem de variate. Utilizarea în astfel de zone accidentate, precum și în cele din mijlocul unui șantier solicită unui pick-up versatilitate și excelente capacități off-road. Dezvoltat de echipe din Australia și Europa, pick-up-ul Volkswagen Amarok va fi produs în viitor în Africa de Sud. În 2022, noul Amarok își va face debutul și va fi disponibil apoi pentru comandă pe primele piețe.

Conform celor de la Volkswagen, viitorul Amarok nu numai că are un design complet nou în interior și în exterior, dar în viitor va avea și o gamă de echipamente utile atât pe cele mai dificile drumuri, cât și pe șosele.

„Amarok face realizabil ceea ce în multe locuri pare imposibil la prima vedere. Facilitează activitatea utilizatorilor săi, ajutându-i în muncă, dar și în viața de zi cu zi. Asta se datorează faptului că Amarok oferă soluții care le permit clienților noștri să-și atingă obiectivele – mai ales atunci când activitățile devin dificile”, declară Lars Krause, membru al consiliului de conducere al Volkswagen Vehicule Comerciale.

Ajuns la a treia generație, Volkswagen Amarok va avea în dotare o mulțime de sisteme de asistență pentru șofer și ăși va răsfăța utilizatorii cu o conectivitate de top. Vehiculul va fi prezentat cu dotări care nu au mai fost văzute până acum în segmentul pick-up.

„Partea frontală puternică și, mai presus de toate, designul definitoriu disting clar Amarok și subliniază pretenția sa de a fi lider. Am oferit forței lui Amarok o expresie clară păstrând un ADN Volkswagen clar, în interior și în exterior”, explică Albert-Johann Kirzinger, director de design al Volkswagen Vehicule Comerciale.

Modelul Volkswagen Amarok se află în producția de serie din 2010 și va continua să fie construit în Pacheco, în Argentina, dar și la uzina din orașul sud-african Silverton. În ultimul deceniu, peste 800.000 de vehicule au fost vândute la nivel global.

Citește și:

Leave a Comment