Share

Potențialii clienți Dacia Spring: familii tinere, pensionari, ecologiști

Lansarea Dacia Spring pe mai multe piețe europene continuă să atragă atenția. Mai ales că acest mic vehicul electric țintește clienți mai puțin obișnuiți pentru marca românească deținută de grupul Renault.

Dacia țintește noi clienți cu micul model electric Spring, primul astfel de vehicul al mărcii românești. Mizând pe prețul redus, oficialii Dacia consideră că vor putea atrage noi clienți.

Conform lui Xavier Martinet, vicepreședinte senior al Renault care supervizează marketingul și vânzările globale ale mărcilor Dacia și Lada citat de Automotive News, modelul Spring se adresează pensionarilor care doresc să-și simplifice viața, familiilor tinere care caută o a doua mașină și ecologiștilor care până acum nu au luat în calcul marca Dacia pentru că oferea doar mașini cu motoare cu ardere internă.

Conform oficialului, „potențialul este gigantic”. El ia în calcul circa 15 milioane de potențiali clienți ai minicarului (segmentul A) în Europa, dintre care două milioane doar în Franța.

Pentru a atrage cât mai mulți dintre potențialii clienți prețul Dacia Spring a fost calibrat astfel încât să le aducă acestora cele mai mari beneficii în urma programelor de casare din statele europene. Conform lui Martinet, modelul are cel mai bun raport valoare/preț de pe piață. După aplicarea ecobonusurilor mașina costă în Franța doar 12.403 euro, în Germania nu mai mul de 10.920 de euro, iar în Italia 12.460 de euro. În România, statul european cu cele mai mari subvenții pentru mașini 100% electrice, prețul poate scădea mult sub 10.000 de euro.

Cu o astfel de politică a prețurilor și cu o autonomie (cca. 230 km) care se aseamănă cu cele ale unor concurenți precum Renault Twingo ZE, Smart EQ ForFour, Seat Mii Electric, Skoda Citigo e-iV sau Volkswagen e-Up, vehiculul Dacia Spring are mari șanse să devină un best-seller pe piața europeană a vehiculelor electrice.

Citește și:

Leave a Comment