Share
Hyundai Ioniq 5 si Tucson, vedete la Hollywood

Hyundai Ioniq 5 si Tucson, vedete la Hollywood

Noile modele Hyundai Ioniq 5 și Tucson își fac debutul la Hollywood, în pelicula Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home”.

Înainte de lansarea în cinematografe a filmului, care va avea loc pe 17 decembrie 2021, Hyundai demarează o campanie globală de marketing. Spotul video dedicat promovării „Only Way Home”, realizat de Jon Watts, prezintă povestea lui Spider-Man care pornește într-o călătorie de 480 km până la New York, la bordul Ioniq 5.

„Prezența noilor modele ale gamei în «Spider-Man: No Way Home» marchează debutul parteneriatului Hyundai Motor Company – Sony Pictures Entertainment. Considerăm că această colaborare va avea un impact semnificativ. Emblematică producție și apariția celor două autovehicule în scenele principale vor încânta milioanele de cinefili din întreagă lumea”, a declarat Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer & Head of Customer Experience Division – Hyundai Motor Company.

„Spider-Man: No Way Home” este cel de-al treilea film din seria Spider-Man, creat de Sony Pictures și de Marvel Studios, cu Tom Holland în rolul principal – Spider-Man/ liceanul Peter Parker. Trailerul oficial pentru „Spider-Man: No Way Home”, lansat în august 2021, a doborât recordul mondial privind vizualizările în 24 de ore (peste 355,5 milioane de vizualizări) și a eclipsat dețînătorul recordului anterior, „Avengers: Endgame”, care a avut 289 de milioane de vizualizări. Totodată, producția anterioară – „Spider-Man: Far From Home” – a înregistrat încasări de 1,131 miliarde de dolari în lumea întreagă și s-a clasat pe locul al patrulea la nivelul încasărilor în anul 2019 și pe cel de-al 25-lea din punct de vedere al încasărilor din toate timpurile.

„Hyundai este sinonim cu tehnologia avansată, dar și cu designul inovator, așa că nu este de mirare că a fost creată o campanie de marketing extraordinară pentru Ioniq 5 și mult așteptatul „Spider-Man: No Way Home” – bazată pe conținut personalizat, realizat exclusiv pentru acest acord. Nu avem nicio îndoială că fanii Spider-Man vor aprecia foarte mult această colaborare inovatoare”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP of Global Partnerships & Brand Management and Head of Location Based Entertainment – Sony Pictures Entertainment.

Că parte a campaniei globale Hyundai vor fi implementate și o serie de acțiuni de marketing. Totodată, pe rețelele sociale, fanii vor avea posibilitatea de a câștigă postere ediție specială „Hyundai Ioniq 5 x Spider-Man: No Way Home”, dar și de a urmări materiale video care surprind scene din timpul repetițiilor realizate pentru spotul Ioniq 5. Campania Hyundai include și difuzarea clipului pe panourile publicitare de la Piccadilly Circus – Londra și nu numai.

Cu această ocazie, a fost dezvoltat și un spot dedicat noului model Tucson, care include scene reprezentative din film, cu autovehiculul de clasa SUV al gamei Hyundai și cu protagonistul filmului, Tom Holland.

Citește și:

Leave a Comment