Share
Fashion House Pallady, proiect de 25 de milioane euro, și-a deschis porțile

Fashion House Pallady, proiect de 25 de milioane euro, și-a deschis porțile

Unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, Fashion House Group, a inaugurat astăzi un nou centru outlet dezvoltat în București.

Construit în partea de est a orașului, Fashion House Pallady este cel de-al doilea outlet deschis de către Fashion House Group în București și rezultatul unei investiții de 25 de milioane de euro.

Conform companiei, noul outlet este primul astfel de centru inaugurat în acest an în Europa continentală. Proiectul de peste 12.000 metri pătrați include 62 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Peste 100 de noi locuri de muncă au fost create prin deschiderea primei faze, următoarea etapă de dezvoltare, și ultima, urmând să aibă loc în 2022.

Outletul include spații de vânzare ale unor mărci precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s, US Polo Assn, United Colors of Benetton sau Marco O’Polo.

Situat pe autostrada A2, km 15 (ieșirea Cernica), centyrul outlet este amplasat strategic pentru a fi ușor accesibil celor peste două milioane de locuitori ai Bucureștiului, dar și celor care vizitează Capitala.

Acesta este al șaptelea outlet dezvoltat de Fashion House Group în Europa Centrală și de Est și în Rusia și al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a orașului, în zona Militari, și funcționează din decembrie 2008.

Proiectat de echipa de arhitecți ai DMA, Fashion House Pallady este parte integrantă dintr-un parc de retail și agrement de mari dimensiuni dezvoltat de Liebrecht & wooD Group, care își propune să devină destinația numărul unu de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.

„Inaugurarea Fashion House Outlet Center Pallady într-o perioadă în care piețele de retail depun eforturi să își revină după impactul pandemiei reprezintă o investiție semnificativă a Fashion House Group în economia țării. Suntem încrezători în potențialul businessului de tip outlet și ne-am asumat misiunea de a oferi clienților noștri acces la branduri de top la prețuri cât mai accesibile. Brandurile noastre partenere văd, de asemenea, beneficiile acestui model de business și, drept dovadă, peste 75% din spațiul disponibil înainte de deschidere este ocupat”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director, Fashion House Group.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice.

Leave a Comment