Share
Harley-Davidson transformă LiveWire în brand de motociclete electrice

Harley-Davidson transformă LiveWire în brand de motociclete electrice

Cu doi ani în urmă, celebra companie Harley-Davidson lansa LiveWire, prima sa motocicletă electrică. Acum, LiveWire devine o marcă în sine.

Oficialii Harley-Davidson Inc au lansat marca de motociclete electrice „LiveWire”, un nou efort al companiei de a se poziționa pe piața vehiculelor electrice pe două roți.

Preluând numele de la prima motocicletă electrică a Harley-Davidson, prezentată în 2019, divizia LiveWire urmează să lanseze o nouă motocicletă electrică în luna iulie a acestui an.

„Profităm de oportunitatea de a defini și de a conduce piața de vehicule electrice pe două roți. LiveWire intenționează, de asemenea, să inoveze și să dezvolte tehnologii care vor fi aplicate motocicletelor electrice Harley-Davidson în viitor”, a declarat directorul executiv al mărcii, Jochen Zeitz.

La finalul lui 2019, după doar câteva luni de la debutul comercializării LiveWire, compania Harley-Davidson a oprit producția şi livrarea motocicletei electrice după descoperirea unei defecţiuni.

Producătorul american preciza pe atunci că a descoperit „condiţii anormale” la modelul LiveWire și că efectuează teste şi analize suplimentare.

LiveWire – al cărei cost în SUA este de 29.799 dolari – are o baterie de 15,5 kWh care îi asigură o autonomie de 240 km. Sistemul de propulsie, denumit Revelation, dezvoltă 105 CP.

Citește și:

Leave a Comment