Share
Dacia și Renault au un nou director de marketing în România

Dacia și Renault au un nou director de marketing în România

Nicolas Leitienne este noul director de marketing Dacia și Renault pentru clusterul Europei de sud – est, zonă din care face parte și România.

Noul director de marketing Cluster South Eastern Europe va asigura conducerea activităților specifice pentru ambele mărci, Dacia și Renault, în România, Bulgaria și Republica Moldova.

În același timp, Daniel Filip, cel care a deținut funcția până în prezent, a fost numit director general al Renault Ucraina.

Nicolas Leitienne are 44 de ani și a absolvit Lyon Business School din Franța și Universitatea din Birmingham, Marea Britanie. El s-a alăturat grupului Renault în anul 2000. Anterior a ocupat mai multe funcții în vânzări și marketing.

În 2014 a fost numit Head of Product & Pricing Department pentru regiunea Asia-Pacific, iar în 2017 se alătură, în aceeași poziție, echipei regionale Eurasia, din care face parte și România. De la 1 septembrie 2020 ocupă funcția de director de marketing pentru mărcile grupului francez la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria și Republica Moldova).

„Sunt încântat să ajung în poziția de director de marketing Cluster SE Europe într-un moment foarte interesant pentru ambele mărci. Dacia este în plin proces de relansare a modelelor sale cele mai importante, chiar primul vehicul electric, iar Renault își continuă ofensiva de produse electrificate prin integrarea în gamă a primelor modele hibride. Toate acestea reprezintă o provocare pe care sunt pregătit să o duc la bun sfârșit, sprijinit de echipele extrem de competente și motivate pe care le-am găsit aici” a declarat Nicolas Leitienne la preluarea noi funcții.

Daniel Filip (41 de ani) lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastă experiență într-o gamă largă de domenii asociate activității comerciale, de la șef de produs până la managementul rețelei comerciale Dacia din România, cel al Direcției Client si apoi director de marketing pentru Dacia si Renault. Din luna septembrie s-a alăturat echipei Renault Ucraina în calitate de director general.

Citește și:

Leave a Comment