Share
Deloitte: Jumătate dintre consumatorii europeni vor amâna cumpărarea unui vehicul nou

Deloitte: Jumătate dintre consumatorii europeni vor amâna cumpărarea unui vehicul nou

Jumătate dintre consumatorii europeni (52%) intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou şi susţin că îl vor păstra pe cel actual mai mult decât era prevăzut iniţial.

Studiul Deloitte State of Consumer Tracker, dat publicităţii astăzi, arată că mai bine de jumătate dintre consumatorii europeni vor amâna achiziționarea unei mașini din cauza potențialelor efecte economice ale pandemiei.

În privinţa acestui comportament prudent de cumpărare, polonezii se află pe primul loc, cu o pondere de 68% din totalul europenilor, urmaţi de irlandezi (61%) şi de spanioli (60%).

Pe de altă parte, doar aproape o treime (32%) dintre olandezi şi-au amânat planurile de cumpărare a unui vehicul nou.

Studiul de specialitate relevă, totodată, că pandemia influenţează puternic şi serviciile şi produsele legate de domeniul transportului, companiile de ride-hailing fiind cele mai afectate, având în vedere că aproape jumătate dintre consumatorii europeni (45%) intenţionează să limiteze folosirea serviciilor oferite de acestea.

Doar 27% dintre europeni se simt în siguranţă în avioane

De asemenea, pe fondul redresării mai lente a companiilor de transport aerian, doar 27% dintre europeni se simt în siguranţă să apeleze la serviciile lor.

În acelaşi timp, mai mult de un sfert dintre spanioli, italieni, britanici şi irlandezi intenţionează să amâne achiziţionarea de servicii periodice de întreţinere pentru vehicule şi 8% dintre europeni plănuiesc să cheltuiască mai puţin pe combustibil în următoarele patru săptămâni.

Potrivit cercetării, aproape trei sferturi dintre consumatorii europeni (72%) consideră că deţinerea unei maşini este valoroasă în această perioadă, iar 54% dintre cei chestionaţi vor să limiteze utilizarea transportului public în următoarele trei luni.

Când vine vorba despre mijloacele preferate pentru a cumpăra un vehicul, 25% dintre britanici sunt dispuşi să utilizeze canale online de achiziţie, urmaţi de polonezi (22%) şi germani (21%).

Studiul Deloitte State of Consumer Tracker a fost realizat pe un eşantion de 18.000 de respondenţi din 18 ţări (Australia, Belgia, Canada, Chile, China, Coreea de Sud, Franţa, Germania, India, Irlanda, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Olanda, Polonia, Spania şi SUA), pe baza unor chestionare online.

Citește și:

Leave a Comment