Share
Viitorii clienți Kia ar putea beneficia de o asigurare care îi protejează dacă rămân fără loc de muncă

Viitorii clienți Kia ar putea beneficia de o asigurare care îi protejează dacă rămân fără loc de muncă

Divizia europeană a producătorul coreean Kia Motors pregătește o ofertă foarte interesantă pentru viitorii săi clienți. Aceștia vor beneficia de o poliță de asigurare care îi protejează în cazul în care sunt disponibilizați.

Emilio Herrera, directorul operațional al Kia Motors Europe a anunțat că producătorul coreean dezvoltă în colaborare cu Santander Consumer Finance un produs inovator în domeniul asigurărilor. Conform oficialului, o nouă poliță de asigurare le va permite cumpărătorilor de mașini noi să amâne plățile lunare în cazul în care sunt disponibilizați, până când aceștia vor fi reangajați. Costul lunar al unei astfel de poliție ar putea fi între 15 și 20 de euro.

„Suntem în discuții despre cum să implementăm sistemul în majoritatea piețelor din Europa. Ne dorim să funcționeze imediat ce piețele se vor redeschide în luna mai”, a declarat pentru Reuters directorul operațional al Kia Motors Europe.

Conform lui Emilio Herrera, deocamdată pot fi acoperite mai mullte state europne în care își desfășoară activitatea compania de servicii financiare Santander Consumer Finance, parte a grupului spaniol Santander, sau parteneri ai acesteia.

Kia consideră necesar un program european de stimulare a achizițiilor

Pe lângă inițiativa cel puțin interesantă a Kia, oficialul companiei a menționat și că piața auto europeană are nevoie de măsuri de stimulare pentru clienți așa cum s-a întâmplat după criza din 2008 – 2009.

„Trebuie să punem în aplicare programe de casare ca în 2009. În combinație cu măsuri precum cea anunțată acum de Kia, astfel de pași ar putea readuce încredere clienților care vor să achiziționeze o mașină”, a declarat Emilio Herrera.

În opinia oficialului Kia, planurile de stimulare a pieței ar avea un dublu scop. Pe deoparte ar duce la reducerea poluării prin eliminarea din trafic a mașinilor vechi, iar pe de alta ar readuce cererea de mașini noi la un nivel rezonabil.

În opinia lui Herrera ciza a afectat deja foarte mult cererea, vânzările scăzând cu peste 25% în primul trimestru. Iar luna aprilie va fi chiar mai rea, cu o scădere de aproximativ 70% a vânzărilor de mașini. După această lună este de așteptat ca vânzările să revină treptat.

Citește și:

Leave a Comment