Share
Bang & Olufsen, în corzi: a patra pierdere trimestrială consecutivă

Bang & Olufsen, în corzi: a patra pierdere trimestrială consecutivă

Cunoscutul producător danez de echipamente audio-video Bang & Olufsen pare să se îndrepte către abis după ce a raportat pierderi pentru al patrulea trimestru consecutiv.

Șansele de revenire la profit ale Bang & Olufsen (B&O) sunt cu atât mai mici cu cât este de așteptat ca vânzările sale să fie afectate major de scăderea pieței generată de pandemia de coronavirus.

Bang & Olufsen a anunmțat săptămâna trecută că vânzările sale au scăzut cu 14% până la 630 de milioane de coroane (84,3 mil. euro) daneze în trimestrul încheiat în februarie. Cu un an în urmă, în aceeași perioadă (demebrie – februarie) vânzările erau de 710 milioane de coroane. Ca urmare, veniturile înainte de impozitare și dobânzi (EBIT) au scăzut cu 1 milion de coroane daneze (134.000 euro).

Confom oficialilor Bang & Olufsen, care au avertizat de mai multe ori în ultimul an în privința situației financiare, rezultatele din ultimul trimestru sunt în conformitate cu așteptările.

„Cu toate acestea, vedem criza generată de Covid-19 având un impact asupra majorității piețelor noastre în trimestrul următor. Situația va fi diferită de la o țară la alta astfel încât situația vânzărilor este încă foarte incertă”, a declarat Kristian Tear, directorul executiv al companiei.

Compania daneză, ale cărei linii de echipamente audio exclusiviste pot ajunge până la un preț per bucată de 75.000 de euro, a încercat în ultima perioadă să avanseze în planurile sale de a trece de la o distribuție prin canale en-gros către un model de business orientat către vânzări en-detail, păstrându-și totodată imaginea de marcă de lux.

Într-o actualizare a strategiei, B&O a anunțat că își va spori prezența online pentru a compensa închiderea magazinelor din cauza pandemiei confirmând și un program de reducere a costurilor care ar trebui să genereze econimii de 175 de milioane de coroane pe an.

Leave a Comment