Share
An-record pentru BMW M GmbH

An-record pentru BMW M GmbH

BMW M GmbH, subsidiară a grupului bavarez BMW, a încheiat anul 2019 cu un record absolut al vânzărilor. Comparativ cu anul anterior, numărul de automobile de performanță BMW nou înmatriculate a crescut cu 32,2%.

În 2019, BMW M GmbH a livrat 135.829 de automobile de performanţă/înaltă performanţă. Prin acest rezultat, BMW M GmbH, subsidiara BMW Group care are statutul de constructor independent de automobile, îşi asumă poziţia de lider în segmentul său. Mai mult, în anul 2019 a înregistrat o creştere semnificativă a cererii pentru pachete M Sport şi echipamente opţionale exclusive de la BMW Individual.

„Suntem foarte mândri pentru că am putut câştiga poziţia de lider de piaţă în segmentul automobilelor de performanţă/înaltă performanţă pentru prima dată în cei aproape 50 de ani de istorie a companiei. Acest succes este rezultatul unei strategii de creştere continuă şi arată cât de mult BMW M, caracterul unic al produselor noastre şi experienţa unică de condus au inspirat clienţii orientaţi spre performanţă din întreaga lume”, a declarat Markus Flasch, directorul executiv al BMW M GmbH.

Anul-record al companiei BMW M a fost caracterizat de o ofensivă de modele fără precedent. Niciodată în istoria companiei nu au fost prezentate şi lansate atât de multe modele BMW noi într-un singur an. Odată cu BMW X3 M, BMW X4 M şi modelele Competition corespunzătoare, automobilele de înaltă performanţă au devenit disponibile în premieră şi în segmentele Sports Activity Vehicle (SAV) şi Sports Activity Coupé (SAC) ale clasei medii. Mai mult, prin introducerea BMW M8 Coupé, BMW M8 Cabriolet şi a modelelor Competition corespunzătoare a fost lansată o nouă generaţie de maşini sport de lux concepute pentru segmentul de înaltă performanţă.

SUA, cea mai importantă piață

În 2019 SUA a fost cea mai importantă piaţă pentru modelele BMW M şi BMW M Performance. Aici, numărul de automobile livrate a crescut la 44.442 de unităţi. A doua cea mai importantă piaţă pentru vânzări a fost din nou Germania, cu 26.110 maşini livrate, podiumul fiind completat de Marea Britanie, cu 17.688 de unităţi. Cota pe care automobilele BMW M o reprezintă în volumul total al vânzărilor BMW a crescut constant în ultimii ani. Acum, pe piaţa auto din America de Nord, fiecare al şaptelea automobil nou ce poartă logo-ul alb-albastru al mărcii este un model BMW M. Lider la acest capitol este Elveţia, unde automobilele BMW M şi BMW M Performance reprezintă deja peste 22% din vânzările totale ale BMW.

295 unităţi în România

Anul trecut a fost unul record şi pentru livrările din România, cu total de 295 unităţi, dintre care 223 modele BMW M Performance şi 72 modele BMW M. De remarcat faptul că modelul M cel mai vândut M a fost BMW M5, cu 31 unităţi livrate, urmat de BMW M2, cu 27 unităţi. Finalul de an a dus şi primele livrări pentru BMW M8, X3 M şi X4 M, cu căte două unităţi din fiecare model. În total 10,2% din vânzările BMW în România este reprezentat de modele din portofoliu BMW M GmbH, aproape dublu faţă de media globală de 6.3%.

În paralel cu cererea în continuă creştere, reţeaua de dealeri ceritifcaţi BMW M Gmbh s-a extins cu peste 90% în ultimii cinci ani. În România sunt trei dealeri certificaţi BMW M Gmbh: Automobile Bavaria Băneasa, APAN Iaşi, Automobile Cobălcescu Bucureşti.

Noi vehicule BMW M în 2020

Pe parcursul anului 2020, BMW M8 Gran Coupé şi modelul Competition corespunzător vor fi lansate în showroomuri. Mai mult, noile ediţii BMW X5 M şi BMW X6 M, inclusiv fiecare model în variantă Competition, precum şi BMW M2 CS sunt programate să fie lansate în lunile următoare.

În plus, pentru fanii automobilelor de înaltă performanţă, anul 2020 va fi marcat de premiera mondială a noilor BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé. „Cu cea mai recentă ofensivă de produse, am reuşit să atragem noi grupuri-ţintă pentru a experimenta acel sentiment M inconfundabil. Suntem încrezători că, prin lansarea pe piaţă a numeroase alte modele atractive, ne vom continua drumul spre succes în 2020”, consideră Thomas Felbermair, director de vânzări şi marketing la BMW M GmbH.

Citește și:

Leave a Comment