Share
Mintea lui Marius – Cum construiești un brand pentru afacerea ta

Mintea lui Marius – Cum construiești un brand pentru afacerea ta

Ne aflăm într-un loc cu totul și cu totul special: în mintea lui Marius! Cine este Marius? Marius este potențialul tău cumpărător. În mintea lui, s-au fixat de mult niște branduri. Ele au o poziție „beton” în mintea lui.

De exemplu: caută informații pe Google, bea Coca Cola, se spală pe mâini cu săpun Dove, se bărbierește cu Gilette, se dă, după aceea, cu un after shave balsam de la Nivea, stă cu prietenii lui pe Facebook, vorbește cu sora din America pe Skype și-așa mai departe, înțelegi ideea.

Am să-ți arăt modalitatea prin care toate companiile ajung să-și fixeze brandurile în mintea lui Marius.

După cum observi, în primul rând, în mintea lui Marius, trebuie să ai un NUME.

Numele funcționează ca un folder special în minte căruia îi pot fi asociate fapte și sentimente conexe semnificației lui.

Bineînțeles, numelui trebuie să îi atașezi un simbol grafic și e de preferat și un slogan.

Hai să îți arăt acum cele patru pârghii fundamentale prin care determini fapte și sentimente conexe asociate semnificației brandului tău din mintea lui Marius.

Prima pârghie se cheamă Loialitatea față de brand.

Loialitatea față de brand înseamnă că Marius va alege brandul tău chiar dacă el îl va compara cu alte branduri din aceeași clasă (de produse).

A doua pârghie este Recunoașterea brandului.

Recunoașterea înseamnă că Marius, ca potențial cumpărător, de data aceasta, recunoaște sau își amintește de brandul tău atunci când dorește să cumpere un produs sau un serviciu dintr-o anumită clasă sau categorie.

A treia pârghie este Calitatea percepută.

Calitatea percepută este un sentiment general, intangibil, o percepție, despre superioritatea produsului sau calitatea generală a produsului sau serviciului tău.

Află mai multe despre micii antreprenori români, realizările și problemele lor, din ZONA DE BRAND.

Iar ultima, cea de a patra pârghie, sunt Asocierile brandului.

O asociere de brand înseamnă orice se leagă în mintea lui Marius de brandul tău.

Aceasta este modalitatea prin care, în timp, ajungi să deții un nume, un brand, în mintea lui Marius, iar alături de celelalte branduri pe care le-am pus aici să pun și numele tău…

Să cumpere de fiecare dată atunci când are nevoie de un produs sau de un serviciu din categoria pe care o produci tu… să cumpere brandul tău.

Această pâlnie, mecanismul general al fixării brandului în mintea lui Marius, se cheamă capitalul de brand – capitalul brandului tău din mintea lui Marius.

Iar aceste patru pârghii sunt ceea ce se cheamă activele capitalului tău. Aceasta este modalitatea simplă prin care întărindu-ți de fiecare dată activele… punând câte un „inel” pe fiecare pârghie… aruncând așa… vreau să stabilesc o loialitate mai mare, vreau să am o recunoaștere mai bună, vreau să am o calitate percepută mai mare, vreau să asociez brandul cu tot ce am creat până acum… îți asigură ție o poziție în mintea lui Marius, o poziție de BRAND.

“Secretele brandului” – în campania de giveaway

Vreți un exemplar GRATUIT al noii mele cărți? Încă nu am lansat-o oficial și mi-ar plăcea să primesc întâi un feedback de la voi.

Înscrie-te în campania de pre-lansare GIVEAWAY și poți descărca o copie PDF aici: http://bit.ly/2psaG15
Lectură plăcută și utilă! Pe curând, Horațiu!

Horațiu Manea este brand manager, consultant de brand, coach și trainer Brandify – „Sistemul complet si revoluționar de construcție a brandului afacerii (produse, servicii, companii)”. Pasiunea mea este să ajut antreprenorii autohtoni să facă pasul de la Afacere la Excelența Durabilă prin Brand.

Leave a Comment