Share
Coty caută cumpărător pentru unele dintre mărcile sale precum Wella sau Clairol. Tranzacția ar putea atinge 7 mld. USD

Coty caută cumpărător pentru unele dintre mărcile sale precum Wella sau Clairol. Tranzacția ar putea atinge 7 mld. USD

Unilever, Henkel şi firme de private equity, printre care Advent şi Cinven, negociază cu producătorul american de cosmetice Coty pentru unele din cele mai populare branduri ale sale.

Cu o capitalizare bursieră de nouă miliarde de dolari şi al cărei acţionar majoritar este conglomeratul german JAB Holdings, Coty ar urma să demareze licitaţia în decembrie, pentru a găsi un nou proprietar pentru un portofoliu de branduri de produse profesionale de îngrijire a părului şi a unghiilor, susţin sursele.

Portofoliul include, printre altele, Wella, Clairol, GHD şi OPI, fiind evaluat până la şapte miliarde de dolari. El a atras interes atât din partea investitorilor financiari, cât şi din industrie.

Şi Colgate-Palmolive se află printre firmele care sunt în căutare de tranzacţii pentru a-şi extinde divizia de îngrijire a pielii, şi ar putea intra în cursa pentru brandurile Coty, adaugă sursele.

Conform Reuters, care citează surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, Coty vrea să finalizeze tranzacţia până la mijlocul anului viitor şi a angajat Credit Suisse pentru a iniţia discuţii cu firmele interesate.

Divizia Coty de produse profesionale de frumuseţe, care vinde în principal saloanelor produse de îngrijire a părului şi a unghiilor, reprezintă aproximativ 21% din veniturile totale ale companiei americane, cu vânzări anuale de aproximativ 1,81 miliarde de dolari.

Totuşi, în ultimele patru trimestre divizia a înregistrat scăderi ale vânzărilor, ceea ce a determinat Coty să-şi reducă expunerea pe segmentul produselor profesionale. Datoriile Coty se ridicau în această vară la 7,7 miliarde de dolari.

Leave a Comment