Share
România încearcă să-și promoveze producătorii de cosmetice

România încearcă să-și promoveze producătorii de cosmetice

Cinci producători români de cosmetice au participat cu produse si colecţii speciale la Beautyworld Middle East, cel mai mare târg internaţional pentru produse cosmetice şi parfumuri din Orientul Mijlociu, care s-a desfăşurat la Dubai (Emiratele Arabe Unite), în perioada 15 – 17 aprilie 2019.

Potrivit unui comunicat al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA), în cadrul pavilionului naţional de 72 mp au expus companiile SC Soapmill SRL, SC Star International Med Impex SRL, SC Europack Media SRL, SC Farmec SA şi SC Trio Verde SRL.

„Pe parcursul celor trei zile ale evenimentului, reprezentanţii companiilor româneşti au avut întâlniri de matchmaking şi de afaceri, au lansat şi au prezentat vizitatorilor la târg gamele proprie de produse cosmetice: creme de toaletă, şampoane, balsamuri, produse de îngrijire corporală şi cosmetică decorativă. Prezenţa la Dubai, alături de profesionişti în domeniul frumuseţii şi în faţa a mii de cumpărători, a oferit firmelor româneşti prilejul de a-şi consolida relaţiile comerciale existente şi de a identifica noi contacte cu firme din Emiratele Arabe Unite şi terţe pieţe”, se menţionează în comunicat.

Participarea firmelor româneşti sub pavilion naţional la Beautyworld Middle East Dubai a fost organizată de MMMACA, prin Programul de Promovare a Exporturilor, în colaborare cu Organizaţia Patronală a Industriei Cosmeticelor (OPIC). Bugetul aprobat prin PPE este de 319.339 lei cu TVA.

©Lifenews.ro – Articolele lifenews.ro pot fi preluate în limita a 500 de caractere și doar cu acordul redacției.

Leave a Comment